Wrap-Up: Leden 2019

11. 2. 2019


Sice je už jedenáctý den v únoru a já teprve teď přidávám tento článek, ale myslím si, že to vůbec nevadí a důležitější je, že jsem ho vůbec sepsala a publikovala. Je hrozné projít si historii této rubriky a zjistit, že poslední článek tohoto typu byl publikovaný devatenáctého června minulý rok od té doby se toho tolik změnilo, že se až divím, co jsem za necelý rok stihla. Podala jsem výpověď, našla novou práci, udělala jsem si certifikát profesionální chůvy/učitelky ve školce a spoustu dalšího. Jsem zvědavá, jaké to bude za další rok a také jak se tento rok vyvrbí. 
Každopádně jsem moc ráda, že jsem takto s novým rokem přečetla krásných pět knížek, což je u mě celkem rekord po měsících, kdy jsem měla přečtené maximálně dvě knihy a byla jsem za to neskutečně ráda. Teď jsem na sebe ještě více pyšná, jelikož postupně se konečně snižuje číslo nepřečtených knih v mé knihovně. Snad to bude takto každý měsíc, to bych byla moc ráda. Ale teď už konečně k těm přečteným knihám za leden 2019. 

Počet přečtených knih: 5 
Počet přečtených stránek: 1 286 
Nejlepší kniha měsíce: S vědomím konce – Molly Crow 

TMA – JOZEF KARIKA 


Vyšlo: 2018 / Argo 
Přečteno: 12.01.19 
Mé hodnocení: ★★★★☆ 

Na tuto knihu jsem se nesmírně těšila, jelikož jsem si o knihách tohoto autora už předem něco četla. Jestli neznáte zrovna tuto knihu, tak byste mohli znát jeho další populární knížku, která nese název Trhlina. Sice jsem věděla, že Tma na Trhlinu nemá dle hodnocení a všech článků, ale i tak jsem na ni byla zvědavá a teď jsem moc ráda, že jsem začala zrovna s touto, jelikož se ještě více mohu těšit právě na Trhlinu, kterou mám v plánu si co nejdříve pořídit. 
Knížka slibovala napínavý thriller, a i když jsem se bála, tak to nebylo až takové jako u některých jiných knih tohoto žánru. Do čtení jsem se nemusela nutit a vtáhla jsem se do knihy ihned po přečtení první stránky a potřebovala jsem jen číst dál a dál. Autor mě velice mile překvapil a rozhodně stojí za to si alespoň tuto knihu přečíst. A já se nemohu dočkat Trhliny, u které bych se měla bát o dost víc. Tuto knihu mohu za sebe rozhodně doporučit! 

VETŘELKYNĚ A JÁ - KLÁRA NOVÁČKOVÁ

 

Vyšlo: 2018 / Garamond 
Přečteno: 13.01.19 
Mé hodnocení: ★★★★☆ 

Knížka, která má neskutečnou obálku, se kterou jsem raději nechodila ven mezi lidi, jelikož bych byla rudá jako rajče. Neumím si představit ty pohledy lidí, kdyby mě s touto knihou viděli a co by si vůbec mysleli, že se v knize skrývá. 
Rozhodně se nebojte, že by to byla kniha jen o holčičím orgánu to vůbec. Je to knížka o nás všech holkách a našich situacích, kterými jsme si určitě (alespoň některýma) prošly. Každá z nás se tam v něčem určitě najde i já jsem se našla. Smála jsem se od začátku do konce a také jsem si znázornila několik úryvků, které byly hodně vtipné a u kterých jsem se musela smát nahlas nebo jsem je i musela ihned říct někomu, kdo byl poblíž. Tato knížka je jako dělaná pro čtenářky i čtenáře, kteří hledají oddechovou a vtipnou knihu, která jim prolítne pod rukama a ani se nezastaví. Za mě super napsané a rozhodně by knize měl každý dát šanci a tím podpořit autorku k napsání další knížky, jelikož bych si ji moc ráda přečetla. 

JEDNÉHO DŇA - MAYA SINAY 


Vyšlo: 2018 / Agromepa (SK) 
Přečteno: 20.01.19 
Mé hodnocení: ★★★★☆ 

Druhý díl Bílé série od této skvělé slovenské autorky. Na tento díl jsem byla obzvlášť velice zvědavá, jelikož po zkušenostech z prvního dílu jsem hodně doufala, že tentokrát to až takový propadák nebude a ejhle opravdu nebyl. Musím přiznat, že se mi líbil o sto procent lépe než ten minulí a věřím, že další díly budou lepší a lepší. Konečně to nebyl romantický příběh plný klišé a všemožných věcí, které by se v životě nestaly, ale příběh, který se z fleku mohl někomu stát. Také se mi líbilo, že v tomto díle jsme zjistili více o ostatních lidech z minulého příběhu a taktéž by měl být i ten následující, který se zabývá samotnou sestrou Jakuba Hornáčka, což na ni jsem také velice zvědavá. Moc doufám, že další díl bude ještě lepší a nemohu se ho dočkat! 

S VĚDOMÍM KONCE - MOLLY CROW

 

Vyšlo: 2017 / Klika 
Přečteno: 25.01.19 
Mé hodnocení: ★★★★★ 

Kniha, která mě vůbec nezaujala obálkou, ale i tak jsem jí dala šanci a jsem ráda, že nakonec získala první místo na mém seznamu oblíbených knih roku 2019. Byl to neskutečně skvělý příběh a nutně potřebuji další díl, jelikož ten konec byl neskutečný. Moc se mi celá kniha líbila a rozhodně si ji ještě jednou přečtu. Já jsem ten typ čtenáře, který více preferuje zahraniční autory než ty naše, ale i když tato kniha je od české autorky, tak mě neskutečně nadchla a rozhodně čtení této knihy nebyl promrhaný čas. Jestli jste ji ještě nečetli, tak to rozhodně napravte je to krásný příběh, který se čte hrozně rychle a ihned vás vtáhne do děje už na první stránce a až do konce vás nepustí. Nehleďte na tu otřesnou obálku a spíše se věnujte obsahu, jelikož u této knihy rozhodně platí věta: Nesuďte knihu podle obalu! 

INK: JISKRA – ALICE BROADWAY 


Vyšlo: 2018 / Moba 
Přečteno: 31.01.19 
Mé hodnocení: ★★★★☆ 

Druhý díl INK na který jsem byla taktéž moc zvědavá a i celkem jsem se bála, že to bude propadák, který mě vůbec nebude bavit. První díl byl výborný, ale tento bil i o malinko lepší a rozhodně bych si ho moc ráda znovu přečetla. Hodně se mi líbilo, že jsme se zase dozvěděli něco víc o světu prázdných celkově mě tento příběh více zaujal než ten v tom prvním díle. A o konci ani nemluvím druhý díl je za mě hodně otevřený a opravdu potřebuji další díl i když si s radostí počkám. Rozhodně byste si knihu měli přečíst i když se vám moc první díl nelíbil, jelikož se může stát, že pro vás bude tento lepší. A také má krásnou obálku, která se perfektně i s prvním dílem vyjímá v mé knihovně. 


Četli jste některou ze zmíněných knih? A kolik jste toho přečetli vy? 

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je to skvělé i když je samozřejmě více knih, které jsou i lepší, ale za zkoušku to stojí si alespoň první díl přečíst i když je pravda, že ten druhý za mě byl o malinko lepší, ale i tak jsem bohužel nedala plný počet hvězdiček. Moc krát děkuji za komentář a přeji překrásné úterý :)

      Vymazat
  2. Necetla jsem ani jednu zr zmíněných knih. V lednu se mi podařilo přečíst 7 knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panejo krásných sedm knih to je nálož :)
      Mockrát děkuji za komentář a přeji nádherný zbytek úterý :)

      Vymazat
  3. Přečtených 5 knih je super start ♥
    Doufám, že rok 2019 se stane krásným a splní se ti to, co si přeješ ♥

    Tma nebo trhlinu, už nevím ale každopádně jsme jednu z nich kupovali jako dárek k vánocům a sama mě ta kniha zaujala.

    Ostatní knihy jsem nečetla ale jsou moc zajímavé :)

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že po krušném začátku roku 2019 bude alespoň ten konec roku hodně dobrý :)
      Rozhodně ti pana Kariku doporučuji a co nejdříve si přečti alespoň jednu z jeho knih (s tím, že opravdu Trhlina by měla být prý ta nejlepší). A budu pak zvědavá, co na ni řekneš. :)
      A také doporučuji S vědomím konce, jestli budeš hledat nějakou skvělou fantasy romantiku. :)
      Mockrát děkuji za komentář a přeji krásný víkend. :)

      Vymazat
  4. Přečetla jsem Ink-Jiskra. Moc se mi to líbilo :) v lednu jsem nepřečetla snad ani jednu knihu... Zkouškové je zkouškové. Ale teď v únoru už čtu pátou. Strašně moc si užívám volné víkendy a čtu a čtu a čtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé, že teď jsi jich přečetla už tolik. Já bohužel momentálně mám jen jednu přečtenou knihu za únor, ale co nejdříve přečtu další a budu doufat, že se ve čtení zase rozjedu jako v lednu i když to vypadá tak jak to vypadá :D
      A chápu, že zkouškové ve čtení dělá divy a nikdo nic skoro nepřečte, tedy pokud neprokrastinuje :)
      Mockrát děkuji za komentář hodně mě potěšil a přeji překrásný víkend. :)

      Vymazat
  5. Veľmi zaujímavé knižky, tá VETŘELKYNĚ A JÁ ma veľmi zaujala. V poslednej dobe som čítala samé "ťažké" knihy, chcelo by to už nejakú oddychovku :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli opravdu hledáš oddechovku, tak tuto knihu mohu jen a jen doporučit a rozhodně mi pak napiš jak se ti líbila :)
      Moc děkuji za komentář a přeji nádherný prosluněný víkend :)

      Vymazat
  6. Žádnou z knih jsem nečetla, ale určitě bych se jednou chtěla dopracovat k Ink a ke Tmě :) Tyto dvě knihy mne už dřív zaujaly, ale co si budeme, můj TBR list je snad nekonečný :D Každopádně díky těmto minirecenzím jsem se ujistila, že určitě si musím najít čas je přečíst :)

    https://klarin-knihokoutek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že díky tomuto článku si tyto knihy přečteš. Rozhodně doporučuji Tmu a také doufám, že se ti bude líbit INK, jelikož ne každému se to líbí. A já musím přiznat, že rozhodně jsou i lepší knihy než INK, ale zase nějak špatné to není :D Mockrát děkuji za komentář a přeji nádherný zbytek neděle a skvělý start nového týdne. :)

      Vymazat
  7. Sice jsem nečetla žádnou z téhle knižní pětky, ale slyšela jsem o všech většinou pozitivní věci a není tedy vyloučeno, že si je někdy přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně je všechny jednou zkus. Stojí za to! :)
      Mockrát děkuji za komentář a přeji nádherný zbytek pondělí. :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥