Pekárna v Brooklynu - Julie Caplin

8. 5. 2019


Romantický a vtipný příběh o cestě do Brooklynu, lahodných dortících, lásce i přátelství. Vydejte se na výlet do města, které nikdy nespí, a nechte se okouzlit!  Sophie doufá, že ji její přítel James už brzy požádá o ruku. Jenomže všechno dopadne jinak a Sophie se rozhodne přijmout stáž v americkém časopise. Odjezd do New Yorku je pro ni spíš útěk než životní příležitost. Naplno se vrhne do práce a nemyslí na nic jiného. A už vůbec ne na lásku.  Ubytuje se nad maličkou pekárnou sympatické Belly, která peče ty nejúžasnější dortíky v celém Brooklynu. Spřátelí se a Sophie začne volný čas trávit v její pekárně a pomáhá jí s pečením sladkostí i svatebních dortů. Jenže Bella má bratrance Todda, obletovaného, šarmantního a naprosto neodolatelného. Má jen jednu chybu – odmítá jakýkoliv vážný vztah. Jenže ten nehledá ani Sophie, takže jejich přátelství zdánlivě nestojí nic v cestě…   Další romantický příběh od Julie Caplinové, autorky oblíbené Kavárny v Kodani, vás tentokrát vezme na výlet do životem kypícího New Yorku a přesvědčí vás, že z útěku se může vyklubat dobrodružství a že lásku někdy najdeme, až když ji hledat přestaneme. 

Na tento druhý díl jsem se neskutečně těšila a doufala jsem v to, že mě ani tento příběh nezklame a bude tak pohodový jako byl první díl (článek zde). Měla jsem celkem velká očekávání, ale i tak jsem se bála, že to nakonec nevyjde a nebudu mít ze čtení takovou radost jako předtím. Ale to se nakonec nepotvrdilo a musím uznat, že to bylo i o krapet lepší než Kavárna v Kodani. 

Také to mohlo být způsobeno tím, že první díl jsem četla, když jsem v lednu měla zkoušky a neměla jsem na to tolik času. U tohoto druhého dílu jsem měla času dost, a i díky tomu jsem si čtení užívala více. Rozhodně to mělo následně dopad i na mém hodnocení.  

 V tomto díle se setkáváme s Lady Sophie Ameliou Bennings-Beauchampovou neboli Sophie, jak si nechává říkat. Svůj titul skrývá a nerada se s tím chlubí jen její nejbližší znají její původ. Sophie jednoho dne dostane možnost odletět na šest měsíců do Brooklynu na stáž, jako náhradnice za kolegyni, která si zlomila nohu. Zprvu to nechce přijmou, ale když se dozví, že její přítel má někoho jiného, tak se nakonec rozhodne odletět a ani mu to neřekne. V Brooklynu se ubytuje nad krásnou pekárnou, kterou vede i majitelka domu Bella se kterou se Sophie následně spřátelí a také jí s radostí vypomůže v pekárně po práci. Sophie je najednou hodně šťastná a moc si to tam užívá, ale to ještě neví, že se potká s bratrancem Belly a sblíží se více než měli oba v plánu. 

K obálce se vyjadřovat nebudu je prostě krásná jako obálka prvního dílu. Tato série nese název Romantické útěky a celkem autorka napsala pět dílů z toho jsou momentálně u nás vydané dva, a i nadále budu doufat, že i ostatní díly se u nás vydají.  
Co jsem se tak koukala na GoodReads, tak všech pět knih této autorky je výborně ohodnoceno a jak první, tak i tento díl má kolem 4,5 hvězdiček z pěti, což je skvělé. 

Knihu si s radostí přečtu ještě jednou, když budu mít chuť znovu se vrhnout do příběhu plného dortů, káviček a krásného prostředí Brooklynu. Jediné, co mě zaskočilo byl hodně rychlí začátek kdy už při nějaké čtvrté straně se Sophie nachází v Brooklynu a kdy najednou na nás autorka na začátku vychrlí spoustu jmen a najednou nastává situace, kdy se v tom ztratíte, ale nebojte rychle si to vše srovnáte v hlavě a už v tom takový guláš mít nebudete. To je jediné mínus, za které rozhodně nebudu strhávat hodnocení. 

Rozhodně i tento díl doporučuji jako krásnou romantickou oddechovku na pár večerů ne-li na jeden s příjemným prostředím pekárny a rušného Brooklynu. Jestli jste nečetli ani jeden díl, tak byste to měli rozhodně napravit a možná i zjistíte, že se vám to nakonec opravdu líbí a s radostí si koupíte i tento díl. Za mě výborná četba! Přesně to pravé ořechové pro dny, kdy se chcete jen povalovat a číst. 

PLÁNUJETE SI TENTO DÍL PŘEČÍST? ČETLI JSTE I KAVÁRNU V KODANI?


Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Cosmopolis, kde si můžete také knihu Pekárna v Brooklynu koupit.

    Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství

8 komentářů:

  1. Výborná recenzia. Musím sa priznať, že kniha ma láka najmä kvôli krásnej obálke. Snáď sa k nej niekedy dostanem :)
    Adi - caroknih.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ji doporučuji jako oddechovka je skvělá! ♥ A první díl samozřejmě také! Mockrát děkuji za komentář a přeji nádherný čtvrtek ♥

      Vymazat
  2. Škoda, že v češtině nesedí ty stejné iniciály jako v případě Kavárny v Kodani. Ale i tak je to lákavé čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu krásná oddechová romantika a rozhodně ji mohu jen a jen doporučit ♥ Děkuji mockrát za komentář a přeji krásný čtvrtek ♥

      Vymazat
  3. Kavárnu v Kodani som ešte stále nečítala, no dúfam, že tak čo najskôr urobím. Tie obálky sú neskutočne prekrásne O:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálky jsou vážně nádherné a celkově tu sérii miluju. Snad se u nás vydají i další díly ♥
      Mockrát děkuji za komentář a přeji krásnou neděli ♥

      Vymazat
  4. Krásná recenze! Tato kniha, se opět povedla, když jsem jí četla, tak jsem fakt měla myšlenky okolo tebe ♥
    Nebýt tebe, tak vůbec nevím kdo tu obálku dělal, je fakt krásná!

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu nádherná a už se těším na další díly této skvělé oddechové série ❤️ Hodně mě těší, že sis na mě vzpomněla ❤️ Přeji krásný víkend a omlouvám se, že odepisuji až teď :(

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥