NENECHÁM TĚ ODEJÍT - CHEVY STEVENS

3. 7. 2019


Lindsey žije se svým manželem Andrewem a dcerou Sophie poklidným a báječným životem. Takto to alespoň na ostatní lidi může působit. Ale bohužel opak je pravdou.  

Andrew umí být pěkně zlí a obzvlášť, když se napije. Jednoho dne se stane tragédie, při níž musí Andrew na 10 let do vězení. Lindsey tedy konečně může žít poklidný život se svou malou dcerkou. Ví, že manžel je ve vězení a jen tak se dřív ven nedostane.  

Bohužel o 10 let později přichází den D. Od tohoto dne, kdy je Andrew propuštěný se začínají v blízkosti Lindsey dít prazvláštní věci. 

Začíná to vloupáním do domu, kde Lindsey uklízí (vlastní svou soukromou uklízecí firmu) a také jim někdo doma otráví milovaného psa. Není pochyb, že to dělá Andrew.  
Alespoň to si myslí Lindsey, ale bohužel nemá proti němu žádné důkazy. A o to těžší to je, když po sobě pachatel nezanechává žádné otisky.  

Andrew otevřel oči, divoce se rozehnal rukou, tak tak že minul Sophii a místo toho srazil mě. Spadla jsem pozadu na stolek a sklouzla po jeho hraně. Zůstala jsem ohromeně ležet na podlaze a sykavě se nadechovala.  

Ze začátku se mi knížka velice líbila. Celou dobu je hodně čtivá a čtenář se rychle dostane do středu dění a postupně zjišťuje jaký ten Andrew vlastně je a že to rozhodně není ten pravý chlap, kterého si Lindsey našla. Někoho tak násilnického bych nikomu nepřála. V průběhu čtení jsem byla víc a víc napjatá, jak to všechno skončí, ale bohužel autorka to vše tak natáhla, že jsem se začínala postupně nudit, až jsem se opravdu těšila na konec, kdy zjistím, co a jak a konečně zaklapnu knihu. 

Vím, že hodnocení na tuto knížku jsou veliká, ale vůbec nechápu proč. Za mě je to průměrná kniha tohoto žánru, která se sice čte hrozně dobře, ale to je asi tak vše. Ještě horší pro mě bylo zjištění, že po celou dobu můj tip, jak kniha skončí byl pravdivý, a to se mi v životě ještě nestalo. Nějak jsem si celý příběh dávala dohromady, říkala jsem si, jak by to mohlo nakonec být a ejhle měla jsem naprostou pravdu. O to více jsem byla zklamaná, když jsem knížku přečetla. Opravdu se mi to zatím nikdy nestalo a v životě bych ani neřekla, že někdy ten konec opravdu uhodnu. 

Od této autorky u nás vyšlo spoustu dalších jejích knih, ale jsem na vážkách, jestli si je někdy přečtu. Ale člověk by neměl dávat jen jednu šanci, a tak snad nějaká další kniha, kterou si od ní přečtu bude to pravé ořechové pro mě. 

Za mě opravdu ne a rozhodně této knize druhou šanci nedám. Za mě mohla mít klidně 200 stran a ne 400 a také některé věci nemuseli být tak zdlouhavé. Obálka je skvěle udělaná a také napomohla tomu, abych si její anotaci přečetla. Je to sice hodně čtivá kniha, ale za mě je to příběh, který neurazí a nenadchne. Rozhodně najdete stovky titulů stejného žánru, které jsou lepší, a právě do nich bych se spíš vrhla něž do této.  

HROZNĚ BY MĚ ZAJÍMALO, JAKÝ NÁZOR NA TUTO KNIHU MÁTE VY A JESTLI SI JI TŘEBA PLÁNUJETE TEPRVE PŘEČÍST NEBO POŘÍDIT?


Mockrát děkuji Megaknihám za poskytnutí této knihy.
Knihu si můžete koupit zde.
Výsledek obrázku pro megaknihy logo 

4 komentáře:

  1. Knižku nepoznám, ale ďakujem za úprimnú recenziu. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co. Když kniha prostě není dobrá, tak je potřeba to říct. Ale třeba ostatním se hodně líbí.
      Mockrát děkuji za komentář a přeji pěkný den ❤️

      Vymazat
  2. O knížce jsem neslyšela, ale asi bych od ní nečekala nic velkého. I když neříkám, že někomu se líbit nemůže. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to její hodnocení na všech knižních portálech je neskutečné. A moc to ani nechápu. Opravdu je hodně lepších knih, než je tato.

      Mockrát děkuji za komentář a přeji krásný čtvrtek ❤️🌼

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥