TBR SRPEN 2019

1. 8. 2019


Co se rozhodně chystám číst v srpnu? 
Těch dvanáct knih za červenec jsem teda slušně nedala, ale i tak si alespoň hodlám udělat TBR na srpen, kde bych rozhodně chtěla přečíst 6 knih, ale mohlo by to být i více. 
V srpnu budu mít méně času, jelikož od dvanáctého už začneme konečně předělávat tu novou školku a chystat vše na den otevřených dveří což bude poslední den v srpnu (sobota). Od 12.8. tam sice nebudu osm hodin jako normální pracující člověk, ale i tak bude díky tomu méně volného času, než byl doposud. 

Jsem ráda, že od úterka 30.7. mě konečně přešla ta moje skoro půl roční menší čtecí krize. Nemyslete si, že jsem měla klasickou čtecí krizi to ne a doufám, že dlouho mít nebudu. Tohle byla krize, kdy jsem sice četla, ale i do výborné knihy jsem se musela nutit. Prostě jsem sama nešla s tím, že teď mám náladu na čtení. Vždy jsem se musela dokopat a když už jsem se dokopala, tak mě kniha ihned vtáhla do děje a hned jsem se začetla, ale ten prvotní impuls začít číst jsem dlouho neměla. 
Až konečně 30.7. se to v mé hlavě asi nějak rozleželo a čtu konečně normálně bez toho abych se nutila. 
Dost k mé čtecí krizi, teď se vrhneme na samotné TBR! 

A JAKÉ KNIHY BYCH TEDY CHTĚLA PŘEČÍST?  

  • TAJNÁ PŘÍSADA LÁSKA - POPPY J. ANDERSON: Tuto knihu momentálně čtu a teda je to přesně to co jsem hledala a potřebovala ♥ Klasická romantika, kdy se nejdříve dva hrdinové nemusí a najednou bum a milují se. S tím, že tady se to odehrává z prostředí kuchyně, což si jako vyučená cukrářka, která měla praxi v hotelích užívám a připomínám si doby, kdy jsem chodila s radostí vypomáhat kuchařům. Myslím si, že tohle mě i nadále bude moc bavit ♥

  • S LÁSKOU LUISA - BARBARA METZGER: Toto je kniha, kterou mám už rok doma a je z minulé edice srdcovek, která se letos parádně zase rozjela a já samozřejmě potřebuji všechny knihy, které tam jsou. K létu patří romantické knihy a jelikož srpen je poslední měsíc, kdy je vedro apod. Tak to využiji a té romantiky si tento měsíc užiji do sytosti. 
  • LÁSKA S CHUTÍ MAKRONKY - SARAH VAUGHAN: Další romantickou knihu, kterou bych chtěla tento měsíc přečíst je tato, která mě uchvátila už na první dojem obálkou a následně bravurní anotací přesně psanou pro mě! Už nějaký ten rok jsem ji občas někde zahlédla, ale až letos v dubnu jsem si ji v Levných knihách koupila a teď si ji chci rozhodně přečíst. 
  
A TŘI KNIHY Z MINULÉHO TBR NA ČERVENEC: 
  
  • ANNA AND THE FRANCH KISS - STEPHANIE PERKINS: Polibek pro Annu jsem již četla, moc se mi kniha líbila a tak ji chci zkusit znovu ale tentokrát v angličtině, tak jsem zvědavá jak to dám, jelikož by to byla má první kniha přečtená v tomto jazyce. Co vy a čtení v angličtině?  
   
  • TATÉR Z OSVĚTIMI - HEATHER MORRIS: Kniha, kterou jsem měla několik dní po vydání, ale bohužel jsem se k ní ještě nedostala teď to chci napravit a očekávám od ní hodně!!!  
   
  • AFTER:POLIBEK - ANNA TODD: I tuto knížku jsem již četla, ale dám si re-reading , jelikož si první díl chci připomenout protože ostatní díly sice mám u sebe doma nějaký ten měsíc, ale nedostala jsem se k nim a přitom se mi ten příběh tolik líbil!  

 A CO SE CHYSTÁTE ČÍST VY? ČETLI JSTE NĚJAKOU KNIHU, KTEROU JSEM V TOMTO ČLÁNKU ZMÍNILA? 

6 komentářů:

  1. Na mě je tvůj výběr přeci jen trošku moc sladký, ač taky uznávám, že k létu nějaká ta romantika patří, moc ti ale přeju, ať se ke všem dostaneš a líbí se ti :)
    Já mám v plánu zejména nějaké novinky z nakladatelství Host - jmenovitě Všichni sou trapný a Vetešník, obě vychází na podzim, tak se moc těším :)
    Měj se krásně <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď chci hlavně tu romantiku než začne podzim a budu mít chuť na detektivky a thrillery apod. 😂
      Nakladatelství Host mám hodně ráda a také bych si měla co nejdříve něco od nich přečíst třeba tu Amerikanu, kterou mám doma už dva roky ❤️
      Mockrát děkuji za komentář a přeji hezký den ☀️

      Vymazat
  2. Mám v plánu dočíst poslední dvě knihy Skleněného trůnu a pokračovat v Zaklínači, tam jsem zatím zvládla jen první díl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skleněný trůn bych moc ráda zkusila. Po nadšení z Dvorů. Ale hodně se bojím, že ten styl bude úplně jiný.
      Mockrát děkuji za komentář a přeji hezký den ❤️

      Vymazat
  3. Četla jsem akorát Tatéra z Osvětimi. Je to působivá knížka, i když zas tak moc od ní raději nečekej. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře moc od toho nebudu čekat i když jsem před několika měsíci měla veliká očekávání 😂
      Jen se chci zeptat někde je napsáno, že je to podle skutečnosti a někde naopak co je pravda?
      Mockrát děkuji za tvůj komentář a budu se těšit na odpověď ❤️

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥