MATČINA HRA

29. 10. 2019


ON TĚ MILUJE: Adam zbožňuje Emily. Emily je přesvědčená, že Adam je perfektní muž, jakého nevěřila, že někdy potká.  ALE ONA TEBE NE: Ve stínu číhá soupeřka, žena, kterou s jejím milovaným spojuje hluboké pouto.  NIC JI NEZASTAVÍ: Emily si vybrala Adama, ale nevybrala si jeho matku Pammie. Neexistuje nic, co by matka neudělala pro svého syna. A Emily zjistí, kam až je Pammie schopná zajít, aby dosáhla svého. Aby Emily odešla navždy.  

Knížka, na kterou jsem se hodně těšila, jelikož byla všude vychvalovaná, a tak jsem doufala v to, že i já budu nadšená a nebudu se moct od ní odtrhnout. Bohužel jsem díky tomu měla až moc velká očekávání anebo mi to prostě tolik nesedlo jako všem ostatním. 
Rozhodně to nebyla knížka, ze které bych byla na sto procent nadšená, ale zase si nemyslete, že je to bůhví, jaký propadák to také ne. No jen čtěte dál a dozvíte se vše. 

Adam s Emily jsou nádherný pár, který se nade všechno miluje a za několik týdnu by se měli brát. Bohužel v momentě, kdy se Emily cítí naprosto skvěle a nic jí neschází tak na scénu přijde její tchyně.  

Adamova maminka Pammie je přesně ten typ ženy, která miluje svého syna a nejraději by ho měla sama pro sebe. Jediné, co v ten moment Pammie chce je to, aby se Emily odstěhovala od Adama a už nikdy ho neviděla a nekontaktovala a pro to udělá úplně všechno co bude muset. 

Jenže co když je všechno úplně jinak, než se na první pohled zdá? A co se stalo s Adamovou bývalou přítelkyní? Neskrývá se tam nějaké tajemství, které nikdo nečeká? 

Anotace mě naprosto dostala a vrhla jsem se na čtení, ale bohužel jsem se na sté straně dozvěděla, že dle mého názoru tam není nic extra a stále se tam omývali věci, které mě ani moc nezajímali. Po dočtení a zpětném pohledu musím připustit, že jediné, co mě zarazilo byl konec a několik pár stránek před ním, kdy se ukáže celé to tajemství a já jen seděla a musela číst dál a dál a nemohla jsem uvěřit, že něco takového autorka napsala. 
Rovnou vám prozradím, že nebýt toho konce, tak ode mě kniha nedostane takové ohodnocení, jaké jsem dala. Ten konec vše spravil a jsem za něj hodně ráda. 
  
Jestli třeba knížku čtete a také máte pocit, že se tam nic moc neděje, tak si rozhodně počkejte na konec, tedy jestli jste to neuhodli už teď. Před několika dny jsem četla pár komentářů od čtenářů této knihy, kteří konec uhodli už v polovině a někdo i na samotném začátku, ale mě se to netýkalo. Já většinou nikdy nic neuhodnu :) 
 
Každopádně knížka se četla dobře, jen v průběhu tam chybí nějaký zvrat či něco napínavého, ale když se pročtete až na několik posledních stran, tak budete nadšeni. Bohužel nemohu říct, že byl příběh úžasný, jelikož je rozhodně více knih, které jsou lepší, ale i tak jsem ráda, že jsem si od autorky mohla tuto prvotinu přečíst a snad vydá něco jiného a lepšího u čeho si už od začátku sednu na zadek :) 



Knihu jsem obdržela zdarma od nakladatelství COSMOPOLIS výměnou za článek. Nikdo ani samotné nakladatelství můj názor neovlivnilo vše je napsané přesně tak, jak to cítím já. 
Knihu si můžete zakoupit zde.

Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství

2 komentáře:

  1. Už jsi asi třetí recenze, kterou čtu na Matčinu hru a jedno mají stejné. Každá z Vás píše, že tomu chybí zvrat. Já čekala podle obálky úplně něco jiného. Něco vy stylu hra na kočku a myš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čekala nějaký velký zvrat a to se opravdu nedostavilo. Bylo to hodně velké zklamání.

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥