STRÁŽCI ZEMĚ

14. 10. 2019


Olaw, jeden ze strážců Země, byl probuzen ze sladkého spánku v kmeni svého modřínu. Dozvěděl se, že jeden z dalších strážců není k nalezení, a jeho vždy usměvavý obličej se zachmuřil. V podobě puštíka se okamžitě rozletěl k městu. Divočina i zvěř kolem něj však začaly mizet a on se ocitl v neznámém světě. V patách mu jsou nejen vojáci, ale i okřídlenci chrlící oheň, kteří nemají na Zemi co dělat… 
  
Email, který jsem před pár měsíci dostala od samotného autora mě velice potěšil. Není to úplně z důvodu toho, že mám tu možnost přečíst si jeho knihu, ale kvůli tomu, že si vůbec po čtyřech letech vzpomněl. Ano jsou to přesně čtyři roky, co jsem četla jeho první knihu a on byl první kdo se mi kdy ozval (a to bylo ještě pod pseudonymem Ergall) s nabídkou knihy za článek, jelikož v té době můj blog běžel pouhý rok. Jeho první útlá knížečka s názvem Galgad byla krásná, a tak jsem byla zvědavá, jak se mi bude líbit tato.  
Když mi dorazila, tak jsem byla ráda za obálku, kterou má. Rozhodně bych ji nevyměnila, jelikož k fantasy žánru pro děti se rozhodně výborně hodí a o to více mě překvapila tím, že je matná a na dotyk příjemná.  
  
Bohužel jsem narazila na jednu věc, kterou jsem asi měla čekat.  
Nebylo to bohužel nic extra z čeho bych si měla sednout na zadek a rozhodně nic co by mě ohromilo. Ale je jasné, že z toho nemám očekávat nic dokonalého, jelikož knížka je pro děti od 11 let, a to mi opravdu už dlouho není.  
Čte se to dobře, ale za mě tam něco chybí. Občas se to až moc vleklo a rozhodně jsou věty, které bych s radostí proškrtala a knížka mohla být o pár stránek lehčí.  
Bohužel všechny tyto chyby posuzuji já, holka, které rozhodně už nějaký ten pátek není jedenáct, ale asi kdyby byla v tom věku, tak by z toho byla nadšená. 

Z toho ale rozhodně plyne to, že pokud v rodině či někde jinde máte vášnivého čtenáře fantasy a je mu jedenáct a více, tak máte jeho vánoční nebo narozeninový dárek jasný. Určitě bych této věkové kategorii tuto knížku doporučila nemáte tím co zkazit a mé mladší já by rozhodně z tohoto dárku jásalo. Bohužel pro starší čtenáře bych to moc nedoporučovala. Rozhodně bych si ale přečetla třeba jinou knížku od autora, která by byla pro starší čtenáře od dvaceti a výš, tak jestli máte ještě něco v plánu, tak budu jen a jen ráda.  

Knihu jsem obdržela zdarma od samotného autora Tomáše Crlíka výměnou za článek. Nikdo ani sám autor můj názor neovlivnil vše je napsané přesně tak, jak to cítím já. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥