ZÁKULISIE SAMOVYDÁVANIA

30. 3. 2020


Túžili ste niekedy po vydaní vlastnej knihy? Ak ánoponúkam vám náhľad do zákulisia samovydávania. Bez prikrášleniaúprimne a priamo. Táto kniha obsahuje viac ako 90 % môjho „know-how” a pomôže vám zorientovať sa v džungli samovydávania. 

Nájdete v nej aj odpovede na otázky, ktoré som ja nemala komu položiťkeď som sa rozhodla vydať si prvú knihu na vlastné náklady. Nenašla som totiž nikoho, kto by sa už predo mnou vybral s tými istými podmienkami rovnakým smerom. 
Kniha priateľským jazykom mapuje, čo som sa naučila za vyše dva roky intenzívnej práce, keď som stihla popri zamestnaní vydať za 14 mesiacov 4 knihy. 
teraz vás pozývam do zákulisiaIdete? 
 
Ďalej obsahuje opis celého procesu, ako sa môže obyčajný smrteľník bez vydavateľstva dopracovať od hotového rukopisu k tlačenej kniheSpomínam v nej všetky plusy vydávania kníh na vlastné náklady, ale aj mínusy, nech si sami zvážite, či ste ochotní obetovať svojmu snu všetok čas, energiu a potrebné financie. 


Krásná 228stránková kniha, která vás zaujme i když nemáte v plánu napsat ani vydat žádnou knihu (jako jsem já). Už předem jsem věděla, že bych si ji chtěla přečíst a nějak jsem tušila, že to nebude nudné čtení. Je výborně zpracovaná. Každá kapitola má své téma, které se do detailu probírá, tudíž se vám nemůže stát, že by tam něco nebylo, co zrovna vy hledáte.  

Sama jsem nějak tušila kolik by co mohlo stát, ale rozhodně by mě nenapadla tak velká celková suma, když se vše plus mínus sečte. To už jsem si nadobro řekla, že já si rozhodně žádnou knihu nevydám a nehledě na to, že nemám v plánu ani nic psát. Různé věci, které jsem si říkala, že budou levné nakonec moc levné nebyli nehledě na to, že jsem to pravděpodobně přepočítala z blbého kurzu. Tudíž v přepočtu na české koruny to je ještě dražší, než jsem si spočítala!  
 
Po přečtení se na knihy budu koukat i z jiného úhlu pohledu, a nejen z toho jakou má obálku a jaký se uvnitř skrývá příběh.  
 
Bohužel tu byly i kapitoly, které pro mě nebyly tak zajímavé a rychle jsem je přečetla a šla dál, což byl případ, kde Míša psala vše o aplikaci Wattpad. Nemám ráda tuto aplikaci a v dohledné době se mé pocity k ní nezmění, tudíž je asi celkem jasné, že toto byla část, kterou jsem si nepotřebovala přečíst, ale i tak jsem tomu dala šanci, ale byla to za mě část, bez které bych se obešla, každopádně do této knihy patří to je asi všem jasné.  
Co mě naopak hodně bavilo, tak byly i různé tipy od jiných lidí, jako je má oblíbená další slovenská autorka Baja Dolce či blogerka Jaji bloguje, kterou jsem již předtím sem tam sledovala. Jsem hodně ráda, že i tyto tipy od jiných lidí, kterých tam ještě několik bylo jsem si mohla přečíst a krásně to ozvláštnilo celou knížku, tudíž za mě palec nahoru! 

Všem knihu doporučuji! Dozvíte se úplně všechno o vydávání knih a jak nelehká cesta to může být. Jsem ráda, že jsem si ji mohla přečíst a načerpat tak různé informace. Skláním se nad všemi autory a speciálně těm, kteří si sami knihu vydají. Klobouk dolů! Za mě je toto naprostá pecka, která vám rozšíří obzory a na knihách si následně budete všímat i něčeho jiného. Jsem ráda, že jsem si ji mohla přečíst. 


Knihu jsem obdržela zdarma od samotné autorky výměnou za článek. Nikdo ani sama autorka můj názor neovlivnil vše je napsané přesně tak, jak to cítím já. 

Míšu můžete sledovat na sociálních sítích: FacebookInstagram

4 komentáře:

  1. Vždycky jsem chtěla napsat nějaké pohádky, které by v dnešní době měly hlavu a patu. Ale nemám úplně takovou fantazii dle mého :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :D Já jsem také chtěla vždy něco psát, ale skončila jsem u pěti stránek a pak jsem se k tomu už nikdy nedostala :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že nejsem jediná komu se moc nelíbí Wattpad a nemá tuto aplikaci rád :D.
    Já plánuji napsat knihu, ale dětskou a budu doufat, že mi to nějaký vydavatel vydá, jelikož se mi za to opravdu nechtějí dávat takové velké peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti to jednou podaří ♥ Wattpad a já opravdu kámoši nebudeme a to samé mám u e-knih a audioknih, prostě já jsem taková, že v té ruce tu knihu musím držet, musím otáčet stránky a dávat tam tu záložku a těmto novým vymoženostem zatím žádnou šanci nedávám :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥