NÁLEDÍ

1. 4. 2020



Milenecký pár udržující mimomanželský poměr nasedne do auta a jede na odlehlé místo. Mladou ženu v nesnázích nečekaně sveze neznámý muž. Kdosi se po zasněžených silnicích řítí moc rychle. Všichni projedou kolem stejné skalní strže. Ale jen jeden někoho smete ze silnice, jen jeden někoho nechá zemřít. Na začátku se vzájemně neznali, nyní je spojuje stupňující se spirála násilí, a ačkoli ani jeden z nich neví všechno, přesto někdo ví dost na to, aby mohl odvyprávět celý příběh. Náledí je nepředvídatelný thriller, kde nic není tak, jak to na první pohled vypadá. Vina, nenávist a destrukce ženou příběh vpřed a kdesi v dálce čeká euforie z pomsty. 

TAK TOHLE DOPORUČUJI ÚPLNĚ VŠEM! Normálně to na začátek článku nepíšu, ale u této knihy vám to musím ihned prozradit. Bylo to neskutečné a úplně mě to pohltilo. Knížku jsem přečtla za dva dny, což je úspěch a značí to, že tento příběh byl vážně výborný. Do čtení jsem šla s tím, že by se mi to mohlo líbit, ale nikdy bych neřekla, že to bude až tak skvělé, a i když je to už pár dní, o jsem to dočetla, tak stále mám příběh v hlavě a jen tak se mě asi nepustí.  
 
Již od první kapitoly to bylo velice čtivé a já jsem ihned potřebovala další a další kapitolu. Kniha je rozdělena do několika částí, kdy v jednu chvíli jsme v přítomnosti a potom se zase nacházíme v minulosti, kdy se nehoda stala. V každé části nečteme knížku jen z pohledu jedné osoby, ale z pohledu úplně všech, s tím, že samozřejmě každá postava má svou vlastní kapitolu. Nebojte se, že byste se v postavách nějak ztráceli, já jsem se vůbec neztrácela a naplno jsem si užívala každou kapitolu.  

V průběhu knihy jsem vůbec nevěděla, komu bych měla věřit a v jednu chvíli jsem si říkala, jestli v tom nemají náhodou prsty úplně všechny postavy. Autorka to tak výborně napsala, že jsem byla hodně na vážkách ani tipování u mě nepřipadalo v úvahu. Prostě jsem to dala do kupy a všechny jsem dala do jednoho pytle a čekala jsem na ten konec, kdy se to konečně dozvím. Co se týče toho samotného konce a celého rozuzlení, tak ten byl parádní a rozhodně jsem to nečekala! 

Jedno velké wow přišlo u poděkování samotné autorky, které mě dostalo! V ten moment jsem držela otevřenou knihu a jen tak chvíli koukala do blba a přehrávala si zpětně celý ten příběh. Poděkování autorky bylo výborné a nikomu nedoporučuji si ho přečíst před čtením!! 

Tato kniha je rozhodně prozatím to nejlepší čtení, které jsem tento rok přečetla (co se týče tohoto žánru). Všem knihu DOPORUČUJI i když se najdou i čtenáři, které tato kniha neohromila, ale to je tak u všech knih. Já jsem byla NADŠENÁ a jestli se mě bude ptát někdo na nějaký knižní tip z tohoto žánru, tak vím, co odpovím. Náledí má momentálně v mé knihovně své čestné místo a ráda se ke čtení za čas vrátím. I když nevím, kdy to bude, jelikož jen tak se mi ten příběh z hlavy nevymaže. Je to výborná kniha se skvělou obálkou. 

Knihu jsem obdržela zdarma od nakladatelství GRADA výměnou za článek. Nikdo ani samotné nakladatelství můj názor neovlivnilo vše je napsané přesně tak, jak to cítím já. 
Knihu si můžete zakoupit zde.

Výsledek obrázku pro grada publishing

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsi tak nadšená :D Já když jsem knihu přečetla, byla jsem úplně v rauši :D Opravdu povedená pecka!

    Už kvůli autorce jsem si pořífila první dva díly její předšlé krimi série. První díl byl takový průměr, ale ten druhý opět pecka!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti také líbila :) Rozhodně plánuji si další její knihy přečíst, tak doufám, že je najdu někde (zatím jsem se nekoukala)
      Moc děkuji za další tvůj skvělý komentář a snad sem zavítáš zas! Budu se těšit měj krásný zbytek středy :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥