Nejlepší kniha, kterou jsem letos přečetla??

7. 8. 2018


Máte chuť na příběh, který se doopravdy stal a je plný strastiplných momentů a zvratů? Tak koukejte číst dál! Ať vám právě tato kniha neunikne, jelikož by to byla ohromná škoda.   
Když jsem si knihu Blízko obzoru vybrala, tak jsem vůbec netušila, že se jedná o pravdivý příběh, který se stal samotné autorce Jessice Koch. Já jsem se to dozvěděla až na konci a až pak mě napadlo se kouknout na informace o autorce, kde vše bylo napsané. O to více mě to zasáhlo, když jsem to zjistila. Tímto mockrát děkuji knihám Dobrovský za zaslání této výborné knihy. Co tak hrozného se autorce stalo, že se rozhodla sepsat o tom knihu? 

Jessica Koch se narodila v roce 1982 v Německu jednoho dne v roce 1999 se setkala s Dannym, který byl o tři roky starší než ona. V ten den Jessica neměla vůbec v plánu se s někým zblížit, ale chtěla si pouze přátelsky pokecat se svou kamarádkou, kterou dlouho neviděla. Nejdříve Jessica Dannyho vůbec nemusela a myslela si, že je to další kluk, který chce jen jedno. Po několika dnech se víc a víc sbližují až nakonec mezi nimi vznikne velká láska. 

Danny bohužel nemá vůbec dobrý život. Od dětství je hluboce traumatizován, a proto také se odstěhoval do svého vlastního bytu, aby byl daleko od rodiny. Tam bydlí se svou nejlepší kamarádkou Christinou, která neměla také snadný život. 

Oba dva jsou šíleně zamilovaní do toho druhého, ale Jessica stále vnímá, že není něco v pořádku. Čím více jsou spolu tím víc se o Dannym dozvídá. To ale netuší co se změní, když se stane jedna hrozná věc. Vše najednou jede rychle z kopce dolů a ona tomu nemůže zabránit i když dělá vše co může. Jak to nakonec s Dannym a Jessicou dopadne? A jaké všemožné zvraty se v příběhu objeví? 

Teď zpětně si zase říkám, jak skvělá tato kniha byla a jak mě hluboce zasáhla. Jestli mě sledujete i na sociálních sítích, tak víte, že jsem ji přiřadila na čestné první místo nejlepších knih, které jsem tento rok přečetla (zatím nemám žádnou knihu, která by byla lepší než tato). Rozhodně si kniha zaslouží více čtenářů, jelikož jak jsem se ptala, tak moc lidí ji nezná. Proto doufám, že si ji i vy přečtete a budete hodně rádi, že jste na ni narazili. 

Bohužel jedno malé mínus vidím v obálce, která mohla být za mě lepší. Neříkám, že je hrozná to vůbec, jen se mohla rozhodně udělat ještě lépe, ale lepší tohle než něco horšího.  
Jelikož je toto první díl z trilogie, tak doufám, že se co nejdříve vydají i následující dva díly: O Dannyho dětství a dospívání (Blízko propasti) a o jeho přátelství s Christinou (Blízko oceánu). I tyto knihy si myslím budou velice zajímavé a více bych tak mohla poznat život právě Christiny o které toho tam až tolik nebylo. 

Byla jsem neskutečně překvapená, když jsem na konci zjistila, že je to podle skutečnosti. Tudíž bylo pro mě velice těžké začíst se do jiné knihy (takováto věc se mi stala teprve po třetí v životě), ale nakonec po pár dnech jsem se do jedné už začetla. Stále mám tuto knihu v hlavě a nemohu uvěřit, že měl někdo takovýto život, a ještě ke všemu, že těchto lidí je určitě i víc.  
Jsem si na sto procent jistá, že se všechny holky zamilují do Dannyho. No, kdo by takovou skvělou polovičku nechtěl že? Co se týče samotné Jessicy, tak k té také nemám žádnou výtku, chovala se jako normální holka a na nic si nehrála. Také jsem si moc oblíbila Dannyho kamarády, kteří se také nechovali špatně. 

Sečteno a podtrženo! Všem knihu Blízko obzoru mohu jen a jen doporučit. Není to jen náhoda, že má tato kniha své čestné první místo v mém seznamu nejlepších knih, které jsem tento rok (zatím) přečetla. Podle mě jen tak nenarazím na lepší knihu, než byla tato.  
Ke konci prolétnete stránky a nebudete věřit co se děje. 

NESKUTEČNÉ ČTENÍ! PROSÍM PŘEČTĚTE SI TUTO KNIHU A NAPIŠTE O NÍ NĚKDE SVŮJ NÁZOR AŤ SE DOSTANE K VÍCE LIDEM! 


Mockrát děkuji Knihám Dobrovský za poskytnutí této knihy.  
Blízko obzoru si můžete koupit zde.  

Výsledek obrázku pro knihy dobrovsky




MŮŽETE MĚ SLEDOVAT:


6 komentářů:

  1. Tak už vím co si budu přát! Krásná recenze. Ta obálka je taková neslaná nemastná :D

    All About Candys Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak obálka nic moc, ale příběh skvělý! Rozhodně si ji musíš koupit a doufám, že se ti bude líbit tak jako mně. Užij si středu. :)

      Vymazat
  2. Já byla z příběhu stejně nadšená. A hodně dlouho jsem ho rozdýchávala, kniha je naprosto skvělá a právoplatně se řadí mezi nejlepší knihy, které jsem zatím četla. Stejně jako ty nemůžu jinak než Blízko obzoru doporučit. Opravdu jedinečný, emotivní zážitek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Je to skvělá kniha a rozhodně si ji musí každý přečíst. Věděla jsi, že je to podle skutečnosti až po dočtení nebo jsi do toho šla, už s tím, že je to podle skutečnosti? To by mě moc zajímalo. :)
      Jinak mockrát děkuji za komentář a přeji krásný víkend! :)

      Vymazat
  3. Super nápad na knižku!:)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moc doporučuji tuto knihu! Přeji krásné úterý. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥