Bookstagram #3

5. 8. 2018


Rozhodla jsem se znovu otevřít tuto rubriku o oblíbených Bookstagramech, jelikož jsem se vás ptala, jestli byste znovu takový článek chtěli, a nakonec skoro všichni byli pro, tak jsem ráda, že další článek mohu sepsat.  
Jestli čtete můj blog už dlouho, tak si jistě vzpomenete, že jsem dělala takovéto články dva, tak na konci vám dám na ty první odkaz abyste se mohli mrknout. 
Tentokrát se chci vrhnout na šest knižních profilů, které mám moc ráda a o kterých možná ani nevíte. Budou tu převážně české účty ale mám tu i jeden slovenský. Zahraniční zatím přidávat nebudu přece jen je lepší podpořit někoho od nás nebo od našich slovenských kamarádů. Ale teď už dost kecání vrhneme se na ty profily 


Na tento účet jsem narazila poměrně nedávno. Nemohu si pomoct, ale strašně se mi líbí fotky a vůbec nechápu proč má tak málo sledujících. Také se mi líbí její InstaStory se kterým si vždy vyhraje a krásně se na to dívá. Rozhodně nepřehlédněte i její mini recenze, které mě neskutečně baví, jelikož to není něco zdlouhavého, ale i tak se toho hodně dozvíte. Palec nahoru opravdu skvělý profil. 

Krásně sladěný feed, který má nádherné barvy a je prostě neskutečný. Jelikož je teď období velkého cestování, tak nejenže přidává fotky knih, ale také fotky míst, kde byla. Moc se mi tento účet líbí a rozhodně je velkou inspirací pro hodně z nás. A také má blog, kam přidává recenze knih, které přečetla, tak i na ten se koukněte! 



Profil, který se teprve začíná vytvářet, ale který má výborně našlápnuto. Autentické fotky knih, které mají skvělou kvalitu a atmosféru. Rozhodně doufám, že jen tak neskončí a i nadále bude přispívat fotkami do té naší české a slovenské knižní komunity. Nerada bych přišla o další zajímavý profil. 



Další účet, který se teprve rozjíždí a který má nádherně sladěný feed a umí si s fotkami vyhrát. No neříkejte, že není boží! Útulné a nádherné fotky, jen doufám, že neskončí, jelikož poslední fotka je přidaná před měsícem, tak budu muset doufat, že i nadále bude přispívat. Byla by to velká škoda, kdyby tento profil skončil :(



U tohoto účtu se obávám, že většina z vás ho zná, ale já ho sem musím dát. Krásný profil, který je velkou inspirací a vždy se mi každá fotka líbí. Hodně kvalitní fotky, na které se ráda dívám. Také na její InstaStory se koukněte, jelikož má hrozně příjemný hlas!  


Hodně lidí tento profil zná, ale já se těch fotek nemohu nabažit. Skvělé tipy na knihy a nádherné fotky, které si ráda projíždím. Vždy mají takovou krásnou atmosféru a celkově jsou perfektní. I její blog si ráda čtu a nemohu zapomenout i na InstaStory, které u tohoto profilu mám moc ráda. Je mi jasné, že ji všichni odebírají, ale je to další účet, který jsem sem musela dát. 


A to by bylo pro tentokrát vše! Nezapomeňte sledovat i můj profil: @readingwithlucy 


Předchozí Bookstagram články:



Koho sledujete nejraději vy? Jak se jmenujete na Instagramu? 
(Je možné, že se objevíte i v dalším článku z této rubriky)  

6 komentářů:

  1. Moc pěkný článek a tipy na bookstagramy :) všechny mě zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že se článek líbí. Přeji krásné pondělí! :)

      Vymazat
  2. Papírová křídla má fakt krásné uklidňující fotky ♥

    All About Candys Life

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tipy, tak krásný profil jako má slečna Papírová křídla jsem dlouho neviděla <3 Já mohu doporučit profil @holkazmoravy pokud neznáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Profil Papírová křídla je fakt krásný a holkuzmoravy znám, ta má nejkrásnější fotky. A nemáš vůbec zač. Jsem ráda, že se ti tipy na Bookstagrami líbí. Přeji krásný čtvrtek. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥