Je načase otevřít Dopis...

15. 3. 2019


Sice jsem tento typ článku nenapsala už nějaký ten pátek, ale ani dnes vás neochudím o nějaké informace z mého života, či dalších zajímavostí, které se netýkají vyloženě jen knih. 
Jako první bych vám chtěla sdělit proč zrovna dnes tento článek píšu. Jak už jsem v lednu psala, tak bych se tento rok (a doufám i další roky) chtěla hodně věnovat blogu, ale jak už jste si mohli všimnout, tak jediné, co jsem od té doby přidávala byli převážně recenze (já tomu teda nechci říkat recenze, ale nevím, jak jinak tento typ článků označovat) a měsíční shrnutí (Wrap-Up). Od samotného počátku mi bylo jasné, že vás recenze budou nudit, jelikož ne každý ty recenze čte. Byla jsem tedy ráda, že jsem to vždy alespoň jednou měsíčně mohla prokládat právě měsíčním shrnutím, který přece jen baví více lidí než ta recenze.  
 
Teď ale nastává čas vám říct, že budou články i osobní (ne teda úplně, přece jen vám nehodlám psát všechno co se mi stalo atd.…) jediná věc, která mi v tom hodně bránila byly články na knihy, které jsem dostala díky spolupracím a u kterých jsem měla hodně velké zpoždění. Teď jsem je ale všechny napsala, a tak recenzi budu psát vždy jen po přečtení knihy, což nebude každý dva nebo tři dny, a tak to budu prokládat i něčím jiným. 
Moc se na tuto změnu těším a věřím, že i vás to bude více bavit.  
 
Další téma, o kterém bych se moc ráda rozepsala je: SPOLUPRÁCE. Mám k tomu hodně co říct něco málo jsem psala i v lednu, ale není to všechno. takže na to se můžete rozhodně těšit. A doufám, že budeme o tomto velkém tématu diskutovat v komentářích pod tím článkem, jelikož by mě zajímal váš názor.  
 
Plánů mám i mnohem více, ale chci si je zatím nechat pro sebe. Bohužel pro dnešek se z mého života nic nedozvíte i když jsem plánovala, že jo, ale ono by se to sem už nevešlo, a tak se zase můžete těšit na příště. 

Co právě čtu? 
 
DopisTak trochu (čtěte hodně) jsem si přivlastnila dnešní název článku z anotace na knihu, kterou momentálně čtu, čímž je Dopis od Kathryn Hughes. Tento příběh je neskutečně dobře hodnocený jak na Databázi knih, tak i na samotném GoodReads, kde knížku k dnešnímu dni ohodnotilo 52,365 lidí a celkový průměr je 4,4/5 ★ což je hodně dobré. 

Já knihu zatím také mohu pozitivně ohodnotit, ale jsem teprve na straně 126 z 317, ale věřím, že to přes víkend rozhodně přečtu, tudíž byste se mohli příští týden těšit na recenzi.  

Knížka se odehrává převážně v období druhé světové války, a tak je jasné, že se mi to líbí. Je to krásně čtivě napsané a najdete tam i spoustu nádherných vět, které jsem si musela díky lepíkům zaznamenat (což momentálně dělám hodně ráda). Musím přiznat, že se mi více líbí kapitoly, kde se děj odehrává právě v období druhé světové i když je pravda, že i ostatní kapitoly jsou skvělé. Více o tom, jak jsou kapitoly řešené se dozvíte právě v té recenzi. Každopádně mě se knížka opravdu líbí zatím k ní nemám žádné výhrady.  
 
Anotace z Databáze knih: 
Tina Craigová pracuje do úmoru, a ještě k tomu o sobotách prodává v dobročinném obchodě, aby ve svém nešťastném domově trávila co nejméně času. Když prohledává kapsy starého obleku, který někdo charitě věnoval, objeví dopis se zalepenou ofrankovanou obálkou bez razítka. Dopis otevře a přečte si ho – a to změní směr jejího života navždy. Billy Stirling ví, že se nezachoval právě hezky, ale doufá, že může ještě všechno napravit. 4. září 1939 se posadí a napíše dopis, o němž doufá, že změní budoucnost.  A to se také stane – ale více způsoby, než by si kdokoliv dokázal představit…  Je načase otevřít Dopis. 
 
Byla bych moc ráda za zpětnou vazbu od vás, jak se vám líbí tento typ článku a jestli by vás článek ohledně spolupráce bavil. Předem mockrát děkuji ♥ 

6 komentářů:

  1. Ja osobne si rada prečítam jak recenziu, tak aj takých osobnejší článok. Rada sa dozviem niečo viac o autorovi blogu. Takže sa na podobné články teším.

    https://hanzalikovam.wixsite.com/thedailymaria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda a děkuji za zpětnou vazbu ♥ Přeji krásnou neděli. :)

      Vymazat
  2. Těším se na všechny připravované články, které chystáš ♥

    A i na recenzi na Dopis, vím, že jsi knihu dočetla tak jsem hodně zvědavá.

    Moc krásná fotka, teď už víme, že naše Lucinka je blondýnka ale jo to už věděla dřív žeo :D ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se těšíš na články :)
      Blondýnka jsem to víš :) Ale tady ty vlasy mám nějaké tmavší než jsou momentálně :)
      A recenzi bych ráda publikovala o víkendu. :) Přeji nádherný zbytek večera ♥

      Vymazat
  3. Na článek o spolupracích jsem docela zvědavá. Jinak dopis je úžasná kniha, sama jsem ji četla loni a nečekala jsem, že mě bude až tak bavit, tak snad jsi byla taky spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se na článek o spolupracích těšíš a Dopis se mi moc líbil. Rozhodně budu knížku všem doporučovat. :)
      Přeji přenádherný víkend. ♥

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥