Wrap-Up: Únor 2019

9. 3. 2019


Další měsíc nám utekl jako voda a musím teda přiznat, že únor byl ten nejhorší. Co se stalo si nechám pro sebe. Řekla jsem to jen přátelům, ale tady bych se o tom nerada bavila. Každopádně i když to byl nejhorší měsíc, tak jsem moc ráda zaplula mezi stránky knih, abych nemusela na nic myslet. Sice jsem přečetla o jednu knihu méně než v lednu, ale zase jsem přečetla více stránek, tudíž i tak z toho mám převelikou radost a upřímně doufám, že v březnu to bude nejlepší. Já jako pomalý čtenář mám radost i ze čtyř knih měsíčně! A jaké knížky jsem tedy přečetla a jak u mě dopadly? 
 
Počet přečtených knih: 4 
Počet přečtených stránek: 1 331 
Nejlepší kniha měsíce: Do posledního dechu - Robert Bryndza 
 
Kavárna v Kodani - Julie Caplin 
 

Vyšlo: 2018 / Cosmopolis 
Přečteno: 11.02.19 
Mé hodnocení: ★★★★☆ 
 
Krásný nenáročný příběh plný kaváren, kávy, hygge a romantiky, ale také nějakého toho sarkazmu. Jestli jste četli článek o této knize na mém blogu, tak už jistě víte, jak se mi kniha líbila/nelíbila. Přišlo mi, že se tam celkově nic moc nedělo, a to mě hodně mrzí, ale zase je pravda, že je aspoň tento příběh hodně oddechový a určitě při čtení nemusíte přemýšlet. Kniha se mi ale jako oddechovka velice líbila, ale zase to nebylo nic převratného, co by mělo ode mě dostat plný počet hodnocení to opravdu ne. Když hledáte něco nenáročného, u čeho si odpočinete a u čeho neočekáváte něco velkolepého, tak si rozhodně tuto knihu pořiďte. Já jsem si většinou knihu vychutnávala právě s kávou, jelikož právě ona je v příběhu hodně zmiňovaná a já na ni měla pořád chuť. 
Také mě knížka nalákala na výlet do Kodaně a na přečtení dalších knih o hygge. Znáte nějakou knížku o hygge klidně odbornou nebo jako příběh, kterou byste mi doporučili? 
 
Nechci jen snít, chci vzpomínat - Tereza Heitelová 
 
 
Vyšlo: 2018 / Vlastním nákladem 
Přečteno: 16.02.19 
Mé hodnocení: ★★★★★ 
 
Na tuto knížku myslím velice ráda, jelikož mi pomohla v tom nejhorším období, kdy se stali všechny ty nepříjemné věci, které bych nejraději v životě už nezažila. Vždy jsem se hodně těšila na čtení další a další kapitoly, abych se dozvěděla něco víc o LivemoreCZ (znáte z YouTube) a jejich cestě do Ameriky, kde momentálně žijí. Je to již druhý díl, který vydali a který byl prostě famózní a ráda si ho přečtu znovu. Některé momenty jsem znala už předtím, ale něco bylo pro mě nové, a hlavně jsem si užívala všechny ty černobílé fotky, kterých bylo více než v prvním díle za což jsem moc ráda, jelikož mi v předchozím díle chyběly. Díky lepíkům jsem si zaznamenala i nějaké motivační věty, které se tam občas nacházely a ráda se k nim doteď vracím. 
 
Do posledního dechu - Robert Bryndza 
 
 
Vyšlo: 2018 / Cosmopolis 
Přečteno: 21.02.19 
Mé hodnocení: ★★★★★ 
 
Nejlepší kniha měsíce a také nejlepší díl série o Erice Fosterové od známého autora Roberta Bryndzy. Tento díl byl neskutečný, moc se mi líbil, a i když nám autor prozradil vraha už na nějaké straně 130, tak mi to vůbec nevadila ba naopak. Mohli jsme díky tomu zjistit co se takovému vrahovy děje v hlavě a jak tyto hrůzné činy promýšlí, aby byly perfektní a aby ho nikdo nemohl vypátrat. Příběh vyprávěl o muži, který přes internet navázal vztah s několika ženami, které hledaly tak moc lásku, že se ani nebály osobního setkání. Nakonec skončily v kufru auta. No není to hrozný, a to vám nebudu vyprávět co se stalo dál (můžete si to přečíst v mé recenzi).  
Každopádně jsem si čtení užívala od první stránky a nemohla jsem se od toho odtrhnout. Nemám žádné připomínky, a proto byste si tuto knihu měli i vy přečíst a snad se vám bude líbit stejně jako mně. 
 
Easy? - Tammara Webber 
 
 
Vyšlo: 2013 / Jota 
Přečteno: 24.02.19 
Mé hodnocení: ★★★★☆ 
 
Kniha, od které jsem měla veliká očekávání, jelikož jsem nejen na internetu, ale i od přátel slyšela samé pozitivní hodnocení. 
Nečekala jsem, že mě to až tak vtáhne do čtení. A po dlouhé době se mi stalo, že jsem třičtvrtě knihy dala na jeden zátah a šla jsem spát až hodně po půlnoci, dokud jsem to všechno nepřečetla. Jen mě mrzí, že u nás nemáme i další díly, ty by mě velice zajímaly. 
Každopádně knihu doporučuji. Je to skvělá romantická kniha, ve které se i něco děje a postupně se odkrývají různá tajemství. Mile mě to překvapilo a rozhodně ji zkuste!!! I když je pravda, že ode mě kniha nedostala plný počet hvězdiček, ale i tak ji moc doporučuji. Prostě tam něco chybělo k plnému hodnocení. 


Četli jste některou ze zmíněných knih? A kolik jste toho přečetli vy? 

8 komentářů:

  1. Také jsem tento měsíc přečetla 4 knihy, tedy 3 knihy a jednu audioknihu :) Ani jednu z výše zmíněných neznám, každopádně vzhledem k měsíci lásky jsem i já zařadila jednu lehce romantickou knihu (ačkoliv název Oba na konci zemřou asi neodpovídá pravé romantické atmosféře :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba na konci zemřou bych si moc ráda přečetla. Já v každém měsíci chci vždy alespoň jednu romantickou knihu. :)
      Mockrát děkuji za komentář a přeji krásnou neděli. :)

      Vymazat
  2. Mne sa vo februári podarilo prečítať 6 kníh, ani sama neviem ako, ale mám z toho radosť. Ale úprimne tu o čísla nejde, hlavné je, že si knihy užívam a mám z nich dobrý pocit.

    https://hanzalikovam.wixsite.com/thedailymaria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. To je jasné, že o čísla nejde, ale i tak jsem ráda, že z těch dvou set nepřečtených knih mám ty čtyři přečtené. :D Přeji krásné pondělí. :)

      Vymazat
  3. Jéé, knihu Nechci jen snít, chci vzpomínat mám v plánu si pořídit. Strašně mě zaujala, vlastně jsem ani nevěděla, že jí předcházela nějaká videa :) Momentálně mám na kontě za březen už dvě audioknihy, nějak jsem jim teď podlehla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to druhý díl první je Nechci jen existovat, chci žít a i na tu mám recenzi. Je to vlastně život páru @livemore, který je známí na YouTube. Jsou to češi, kteří žijí na Floridě, tak se i na ty videa koukni. :)
      Přeji krásné pondělí a děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  4. Žádnou z těchto knížek jsem nečetla, byť vím, že byly vydány. Já přečetla asi patnáct knížek, namátkou Bratry Karamazovy, Pianistu, Betonovou zahradu nebo Cestu k mým matkám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panejo to je knih. :)
      Doufám, že sis všechny užila. Já bohužel žádnou ze zmíněných knih neznám, ale kouknu se po nich. :)
      Přeji krásný zbytek středy. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥