Nechci jen snít, chci vzpomínat - Tereza Heitelová

4. 3. 2019


Tak tu po roce máme druhý díl o životě Terezky a Balůa, kteří se vydali žít do Ameriky (konkrétně na Floridu). Kdo je ještě nezaznamenal na YouTube jako by nebyl. Jestli jsi to právě ty, tak to honem naprav a koukni se alespoň na jedno video od @livemore . Jestli čteš můj blog už nějaký ten pátek (nebo dokonce celých pět let), tak je jistě už sleduješ, jelikož před rokem jsem psala článek právě o prvním dílu, který se jmenuje Nechci jen existovat, chci žít, kde jsem shrnula všechny své pocity ze čtení. 

Před rokem jsem si myslela, že další díl bude už o tom, jak se přestěhovali na Floridu a začne tam i vyprávění o karavanu, ale ejhle Terezka mě překvapila a napjala zároveň, jelikož tam sice stěhování na Floridu bylo, ale příběh o karavanu si prý nechá až na třetí díl. Můžeme se tedy těšit na třetí díl, ale bohužel se neví kdy (tentokrát to nejspíš do roka nebude), ale tak aspoň se opravdu máme na co těšit, a i když by to bylo za čtyři roky, tak si stejně ráda počkám. 

Jak už jsem teda psala, tak tento díl samozřejmě pokračuje tak jak skončil ten předchozí, a to o přemýšlení kam se teda Terka s Balůem budou stěhovat. Zase tedy můžeme vidět různé strasti, které stěhovaní předcházelo a také se dozvíme, že Amerika nebyla jediná volba (což nepřekvapí nikoho, kdo viděl už jejich videa nebo četl jejich blog, kde jsme se toto mohli dozvědět, tudíž ani pro mě to nebylo překvapení). Více vám o ději nechci prozradit, jelikož všechno by to byl spojler, a to já tady nechci. 

Každopádně i u tohoto dílu jsem si čtení užívala a měla jsem knihu rychle přečtenou. Jak už jsem psala v článku u minulého dílu, tak Terka umí skvěle psát, že čtenáře ihned po přečtení první stránky umí vtáhnout do knihy a nastane ta nejhorší věc pro okolí a to, že ho nikdo nesmí rušit, dokud to nepřečte. Což je vždy nejhorší, jelikož pokaždé v ten moment někdo něco potřebuje.  

Také jsem u této knížky použila pár lepíků na různé motivační věty, které se v knize občas nacházejí. Mám je tam doteď a ráda se k nim vracím. Přiznám se, že mi kniha i něco dala. Více jsem se zamyslela nad tím, jestli žiju opravdu život tak jak chci. A přiznám se, že opravdu žiju život jaký chci. Mám práci snů, kterou dělám hodně ráda i když bych si ještě přála více cestovat. A právě díky této knize bych s tím chtěla začít. Kniha mi dala ještě další věci, ale ty si ponechám pro sebe.  

Jestli stále nad čtením tohoto dílu váháš, tak neváhej a běž si ho koupit. I když tě třeba čtení o životě někoho nebaví, tak rozhodně zkus tento díl a jestli jsi ještě nepřečetl(a) ten první, tak to také naprav. Zamiluješ si ten styl psaní Terezky a možná si také zaznamenáš některé motivační věty. A neboj i když se tam tyto věty občas nacházejí, tak toto rozhodně není nějaká klasická motivační kniha, spíše se jedná právě o ten život Terezky a Balůa. Neváhej a zkus ji! 

Nebyla bych to já, abych se nevyjádřila k obálce knihy. Musím přiznat i když nerada, že obálka prvního dílu byla lepší. Neříkám, že je nějak vyloženě hrozná to vůbec, jen ty tmavé barvy se mi u této knihy prostě nelíbí. Představovala jsem si nějaké pastelové barvy i když je jasné, že právě tam, kde Balů fotil tuto fotku, to nejde nějak zařídit. Ale abych nekončila takto negativně, tak musím vyzdvihnout počet fotek v knize. Minule jsem psala, že by bylo dobré jich přidat víc a tradá přání bylo vyslyšeno a opravdu tu máme více fotek než v předešlém díle. Moc jsem si tak čtení užívala. 

Shrnu to tak, že se mi tento díl líbil stejně jako ten předešlí. Rozhodně doporučuji znovu fanouškům této dvojice. Jestli jste nečetli první díl, tak doporučuji číst od začátku (to je jasné). Kniha se bude líbit i lidem, kteří Terezku a Balůa neznají, jelikož když začnete číst oba díly, tak vám bude připadat, že se znáte už několik let. Vyzdvihnu i fakt, že i tento díl si sami vydali, což se v této době jen tak nevidí. Jestli jsem vás ještě na přečtení nenalákala, tak se alespoň koukněte na jedno jejich video a troufám si říct, že za prvé: u jednoho nevydržíte a budete hned koukat na další a za druhé: poletíte k nim na e-shop a koupíte si, když už ne oba díly, tak alespoň ten jeden. A to je tentokrát ode mě vše. Kdo nečetl minulý článek o předchozím dílu, tak klikněte tady a dozvíte se i něco dalšího.

Četli jste tuto knihu? Jak se vám líbila? Máte v plánu si ji pořídit?



Výsledek obrázku pro live more! cz logo

Mockrát Terezce za knihu děkuji! Udělal jsi mi neskutečnou radost!
Knihu si můžete koupit zde: www.livemore.cz/shop 
Také se rozhodně koukněte na jejich YouTube kanál: Live More!CZ nebo blog: www.livemore.cz

2 komentáře:

  1. Díky tobě jsem na tento pár narazila před rokem a jejích videa mě moc baví!
    Knihy jsem bohužel nečetla, ale věřím, že Terky styl psaní musí být fakt krásný.

    Obálka u prvního dílu se mi taky líbí víc, tohle mi připomíná kuchařku, nevím proč :D

    Krásná recenze! ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za celý tvůj komentář. Neskutečně mě těší, že na tento pár jsi narazila díky mně. A určitě si někdy musíš přečíst oba díly! :)
      Ještě jednou mockrát děkuji za tvůj komentář a přeji krásný večer. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥