TRILOGIE PLACEBO

11. 4. 2020


Prvý diel knižnej trilógie vám rozpovie príbeh mladej Emy inšpirovaný skutočným životom. 
 
Po tom, čo prežila v pestúnskej rodineju prenasledovali strašidelné nočné mory. Emina túžba vymaniť sa dávnym démonom však bola silnejšia. S vidinou nového začiatku sa presťahovala do iného mesta, kde si našla prácu, získala priateľov a otvorila dvere do vysneného života bez paranojí a večného otáčania sa cez rameno. Vyhliadky na lepšiu budúcnosť boli na dosah. Do života jej však vstúpil ON. Podmanivý, cieľavedomý, ale i trochu záhadný Christopher, ktorý sám ukrýva nejedno bolestivé tajomstvo. Dokážu sa s Emou navzájom vyliečiť a preniesť sa z tmavých hlbín minulosti? Alebo to bude len klamlivý a krátkodobý placebo efekt? 

príbehu Placebo nie je nič tak, ako to na prvý pohľad vyzerá. Sledujte životné situácie, kde strach pomáha rásťbolesť dodáva odvahu, slzy očisťujúnenávisť menípredsudky spájajú a láska lieči. 


Na tuto trilogii jsem se hodně těšila už od chvíle, kdy mi samotná autorka napsala. Po zkušenosti s jinými romantickými knihami, které napsaly slovenské autorky jsem nějak věděla, že mě to rozhodně nudit nebude, a to se mi potvrdilo. Zatím jsem nenatrefila na autorku ze Slovenska, která by mě svou knihou nezaujala (ale možná je to i tím, že jich nemám ani deset přečtených). Budu doufat, že stále budu takto nadšená. 
 
Nebyla bych to já, abych se na chvilku nezastavila u obálek všech třech dílů. Ten, kdo mě zná déle, tak už tuší, co bude následovat. Na knihách jsou vyfocené postavy, což já nemám ráda (ano stále se budu opakovat, ale bohužel je to tak), tudíž mě nějak extra nenadchly. Zároveň to ale není žádný propadák to rozhodně ne, jelikož ta tmavá barva to celé jakoby zahaluje, a tak to tam není tolik znát. Veliké plus ale vidím v tom, že si autorka ty obálky navrhla sama a byla i u zrodu samotného fotografování postav, což se jen tak nevidí a opravdu si udělala přesně takovou obálku, jakou si sama představovala. V tom jde vidět, že si autorka opravdu vyhrála s celou knihou a že to dělá s velkou láskou.  
Každopádně je jasné, že vzhled obálky jsem do celkového hodnocení nezařadila. Já hodnotím příběh ne obálku. 
 

Všechny tři díly se od sebe nějakým způsobem liší, což napsala i samotná autorka na konci posledního dílu. První díl je čistě o lásce, druhý je o tajemství a třetí je plný akce a ta romantika je pouze v pozadí. Z tohoto důvodu bych rozhodně tuto trilogii doporučila úplně všem. Je jasné, že musíte alespoň trochu milovat romantický žánr, ale rozhodně si nepředstavujte nic jako 50 odstínů.  
První díl se může trochu podobat Padesáti odstínům, ale věřte mi, že již od začátku druhého dílu se vše změní a ta láska postupně bude ustupovat a do popředí se dá nějaké to tajemství a na konci ta akce. Třetí díl byl převážně o té akci a romantika byla jen sem tam a spíše se ukrývala v pozadí, což vás více a více navádělo k tomu neodrhnout se od příběhu a hltat stránku za stránkou a čekat na ten konec jak to všechno dopadne. 

Jsem ráda, že píšu tento článek po tom, co jsem přečetla všechny díly a nepsala jsem pokaždé nový, jelikož bych se asi trochu opakovala a takto to mohu brát jako celek a říct vám jaký díl byl za mě nejlepší a jaký byl méně skvělý. A tedy ten nejlepší byl poslední a méně dobrý, ale rozhodně ne hrozný byl první, což bych hned po přečtení prvního dílu vůbec neřekla, jelikož jsem tento díl přečetla s tím, že byl výborný, ale pak jsem četla další a mé nadšení se postupně zvyšovalo.  
  
Co se týče hlavních hrdinů, tak ty jsem na začátku vůbec nemusela, a to hlavně Emu, která mi na začátku vůbec nepřirostla k srdci a v nějakých situacích mi přišla dětinská. Postupně mi ale přišlo, že dospívá (což je blbé takto napsat, ale určitě se chápeme) a na úplném konci jsem se horko těžko s hrdiny loučila. Přišlo mi, jako bych s nimi strávila několik let :D 
 
Moc ráda si od autorky něco dalšího přečtu a tímto jí z celého srdce děkuji, že jsem si mohla tyto krásné knihy přečíst a mít tu možnost vám je doporučit. Co bych ale pro příště udělala jinak je tvrdost toho paperbacku, kdy jsem měla problém to občas udržet, aniž by se mi to zaklaplo, tady bych uvítala klasický paperback, ale opravdu ne tak tvrdý. Co mě hodně zaujalo byl rozměr knížky, která se vám krásně vejde do jakékoli kabelky a je opravdu o poznání menší, ale tímto se řadí mezi originální knížky. Přece jen se tento rozměr jen tak nikde nevidí a toto bych naopak zanechala i u dalších příběhů. 
Ještě jednou autorce mockrát děkuji! A vy byste tuto trilogii měli rozhodně zkusit a nejvíce se těšte na ten poslední díl, ten byl vážně NEJLEPŠÍ!!! 

Knihy jsem obdržela zdarma od samotné autorky výměnou za článek. Nikdo ani sama autorka můj názor neovlivnil, vše je napsané přesně tak, jak to cítím já. 


Autorku můžete sledovat na jejím blogu nebo sociálních sítích: FacebookInstagram
Samotné knihy si můžete zakoupit zde.

NA MÉM INSTAGRAMU PRÁVĚ PROBÍHÁ I SOUTĚŽ O TUTO TRILOGII DO PONDĚLÍ 13.04.2020 (do 20:00hodin), TAK SE MŮŽETE ZAPOJIT TADY.

2 komentáře:

  1. O autorke i jej knihách som už počula a možno sa do nich raz pustím, ale osobne až tak nevyhľadávam romantické a vzťahové knihy, takže možno, keď budem mať na niečo takéto chuť tak im dám šancu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu knihám dej šanci a myslím si, že od druhého dílu by tě to mohlo bavit čím dál tím víc, jelikož tam ta romantika už tolik není. Tak snad si je jednou přečteš a krásně si u nich oddechneš ♥

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥