30 Day Reading Tag #5 - Kniha, která ti pozvedne náladu, potěší tě

6. 11. 2014


Úvod si můžete přečíst zde.

U této otázky jsem ani nemusela přemýšlet, protože je to kniha kterou jsem četla,když jsem byla menší. Musím na sebe kecnout, že tuto knihu čtu každý rok před vánocemi a i když je to pro děti, tak se mi to pořád hodně líbí. 

O jaké knize je řeč?

O knize Děti z Bullerbynu, kterou napsala Astrid Lindgrenová. Tato kniha je o šesti dětech - Lisa, která všechno vypravuje, její dva bratři Lasse a Bosse, kamarádka Anna a její sestra Britta a kamarád Olle - v ní prožívají veselé či méně zábavné příhody na švédském venkově. Ve třech částech knihy strávíme s dětmi celý rok: jaro s koťátky, léto s prázdninami, podzim se školou, zimu s vánočními svátky. A protože jsou to příběhy, které v různých podobách může zažít každé dítě, těší se stále neutuchajícímu zájmu čtenářů na celém světě.
Tuto knihu bych neznala, nebýt naší paní učitelky ve třetí třídě. Tuto knihu jsme museli společně číst ve škole, protože to byla povinná četba. A asi v šesté třídě jsem se k ní vrátila a četla ji od začátku, od té doby ji čtu každý rok a vždy tam najdu něco nového čeho jsem si minule nevšimla. Četli jste tuto knihu, když jste byly mladší?

2 komentáře:

  1. Děti z Bullerbynu je úžasná knížka, miluju ji od dětství a klidně do ní občas nakouknu i teď :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥