Posuď knihu podle obalu #15

2.11.14


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Název: Papírová města

Autor: John Green

Anotace: Po úspěchu románů Hvězdy nám nepřály a Hledání Aljašky vychází nyní v českém překladu další dílo veleúspěšného autora Johna Greena, který si i u nás bleskurychle získal početný fanklub. Hrdinou je Quentin Jacobsen, normální, tak trochu bojácný kluk, který má od dětství rád nespoutanou Margo. Ta mu pak jednoho dne nečekaně zaklepe na okno a vtáhne ho do podivuhodného dobrodružství. Když dívka další dny ve škole chybí, Quentin začne pátrat a brzy si uvědomí, že pro něj zanechala určité stopy. Znal vlastně Margo? A co jsou papírová města, s nimiž se nyní stále setkává? Oblíbený autor přináší brilantní příběh nabitý upřímnými emocemi, který nenechá čtenáře chladným.

Názor na knihu:
Hodně se mi líbí tato obálka, protože je taková originální. Všechny knihy od Johna Greena jsou krásné a doufám že to tak zůstane i nadále. Já si chci tuto knihu přečíst, protože jsem zvědavá jestli bude tak dobrá jako kniha Hvězdy nám nepřály. Četl někdo knihu Papírová města? Jak se vám líbila?

You Might Also Like

6 comments

  1. Mně se ta obálka nijak výrazně nelíbí. Asi to bude tou červenou. Sic jí tam není moc, ale červenou ze srdce nenávidím, tfuj. Jinak nemohu potvrdit, zda-li by byly Johnovy knihy tak moc skvělé. Aljašku jsem nečetla; ale jsem na ní celkem zvědavá - a Hvězdy taky nebyly špatné. Rozhodně si ale nezaslouží tolik chvály, která kolem nich pořád je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbily. Jak se říká každý má jiný názor. :)

      Vymazat
  2. Mně osobně se tahle obálka vůbec nelíbí. Tak nějak celkově dávám přednost obálkám od YOLI, i když teda nechápu, proč se u nás jeho knihy vydávají dvakrát. Nebýt toho, že mi babička koupila Hvězdy od KK a že KK má pevné vazby, asi bych si sehnala knížky od YOLI. :) Jinak jsem od něj ještě nic nečetla a jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si některou knihu přečti od něj. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář určitě si ho přečtu a odpovím na něj. Určitě také přidej odkaz na svůj blog. Nezapomeň zaškrtnout políčko chci zasílat oznámení, aby ti neunikla má odpověď. A měj se krásně. :)

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro ALbatros media

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství


Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství


Výsledek obrázku pro megaknihy

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro presco group


Výsledek obrázku pro kniha.cz