30 Day Reading Tag #6 - Kniha, která tě rozplakala

7. 11. 2014


Úvod si můžete přečíst zde.

Tak to je lehké, já jsem sice u ní neplakala, ale bylo mi to líto. Já jsem zatím u žádné knížky neplakala, proto sem dávám knížku, která byla alespoň smutná. Je to kniha Hvězdy nám nepřály od Johna Greena. 
Určitě ji každý z vás zná. Někdo říká že ho neuchvátila, někdo zase tvrdí opak a to jsem právě já. Tato kniha bude pořád v mém srdci a doufám že si ji někdy zase přečtu, sice jsem ji četla už dvakrát, ale to mi nevadí vždy tam najdu něco nového co jsem minule přehlédla.
Jsem ráda, že jsem si koupila starší verzi, protože ta filmová obálka se mi moc nelíbí. Jaká kniha vás rozplakala? Co si myslíte o knihách Johna Greena?

6 komentářů:

  1. John green píše dobře i Hledání Aljašky se mi strašně libí a nemůu se dočkat až si koupím papírová města :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by byla rychlá volba i u mě, protože Hvězdy jsou naprosto dokonalé a nejde u nich nebrečet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle asi zvolím taky, až k tomuto bodu přijdu :) Ale ještě víc než při čtení jsem brečela u filmu, nějak mě to dojalo víc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, také jsem viděla film a brečela jsem od půlky. :))

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥