Filmová podoba týdne #13

5. 1. 2015


Jedná se o meme, které pořádá Niklaus. Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové nebo seriálové zpracování knih.

Název: Jeden den

Režisér: Lone Scherfig

Podle knihy: Jeden den - David Nicholls

O čem film je: Emma a Dexter se vídají celých dvacet let, každý rok spolu ale stráví jen jeden den. Seznámili se na večírku po jejich společné promoci 15. července 1988, i přes vzájemné sympatie ale zůstávají jen přátelé. Každý následující 15. červenec odhaluje, jak se oba za rok změnili, odkrývá jejich úspěchy i prohry, navzájem se svěřují se svými zážitky, problémy a nevydařenými láskami. Po letech strávených hledáním štěstí a porozumění - ale i také dospíváním - si Emma i Dexter začínají uvědomovat, že klíč k opravdové lásce a spokojenosti mají celou dobu na dosah ruky.


Můj názor: Tento film byl skvěle vymyšlený. Když jsem ho zahlédla, tak mě zaujal a to jsem ani nevěděla že je nějaká knížka. Zajímalo by mě jestli knížka je úplně stejná jako film, protože jestli ano, tak to si ji musím přečíst. Herecké obsazení bylo skvělé oba herci se tam krásně hodili. Určitě by si tento film měli pustit romantičtí nadšenci (jako jsem já). 

Trailer:


6 komentářů:

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥