Týdenní shrnutí // Duben 5, 2019

5. 4. 2019


Krásný pátek (nebo jakýkoli den, kdy tento článek čtete)! 

Mám pro vás skvělou zprávu! Od tohoto dne bych moc ráda sem na blog zařadila tuto novou rubriku. Spoustu lidí se shodlo pod jednou anketou na mém Instagramu, že by bylo dobré psát nějaké články z mého života. Bohužel u mě se toho tolik neděje, a tak jsem přemýšlela, jak vám můžu co nejvíce vyhovět, a tak mě napadla právě tato rubrika: Týdenní shrnutí. Nechci tu ihned na sebe házet bič s tím, že tento článek publikuji každý pátek. Sice bych byla za to hodně ráda, ale když se někdy naskytne den, kdy nebudu chtít nic napsat, tak prostě tento článek nenapíši a vy se tak budete moct těšit na další týden, kdy bych vám toho mohla říct i více a shrnout dva týdny dohromady. V průběhu tohoto článku se dozvíte, co je náplní této rubriky, a tak by bylo asi dobré konečně začít.


 ČLÁNKY, KTERÉ MĚ ZAUJALY U OSTATNÍCH BLOGERŮ 

Tento bod bych tu chtěla každý měsíc mít, jelikož mi přijde, že psané blogy už nejsou tak čtené jako dříve, a tak bych vám chtěla nějaké články, které mě zaujaly představit a možná zde i časem najdete blog, který jste dříve nezaregistrovali a zalíbí se vám. Časem bych chtěla přidat více jak dva články u tohoto bodu, a tak snad budu příští týden více sledovat blogerskou sféru. Jaké blogy nejraději čtete? A nemusí to být jen ti knižní! 
 
  • SPOLUBYDLÍCÍ (ALL ABOUT CANDY´S LIFE) - Tato recenze mě velice navnadila na knihu, kterou jsem nikde jinde vůbec neviděla a rozhodně mám v plánu si knížku pořídit, tak jestli hledáte milostný román, tak si rozhodně tento článek přečtěte a následně si knihu i kupte! 
 
  • SVĚT KNIHY 2019 (KNIŽNÍ PŘÍSTAVIŠTĚ) - Stále nevím, jestli půjdu na letošní Svět knihy, ale i tak mě hodně navnadil článek, který shrnuje program Grady a Euromeide, který právě na tomto festivalu budou mít, a tak jestli na tuto akci půjdete, tak tento článek nesmíte minout. 

JAKÉ ČLÁNKY JSEM ZA TENTO TÝDEN VYDALA JÁ? 

Já na tom tento týden moc dobře nebyla, co se týče psaní článků, a tak tu mám pouze jeden a to na knihu Sok, která mě hodně překvapila tím neočekávaným koncem! 


CO JSEM TENTO TÝDEN PŘEČETLA A CO SE CHYSTÁM ČÍST O VÍKENDU? 

Tento týden jsem přečetla nejnovější díl Roberta Bryndzy a to Smrtící tajnosti (šestý díl). Byla to neskutečná jízda a po tom pátém díle, který se mi nelíbil, jsem byla ráda, že mi to znovu autor vynahradil a napsal něco tak geniálního. Už jsem vám psala, že miluji tuto sérii od Roberta Bryndzy  

Momentálně čtu Mapu kostí od Moby. Na tuto knihu jsem se hodně těšila a doufala jsem, že mě nezklame, jelikož se jedná o příběh z druhé světové války, což tyto příběhy mám hodně ráda. Jsem sice teprve na začátku, ale čte se to naprosto skvěle a už od první stránky tuším, že to bude naprosto skvělá knížka. 
Kdybych náhodou tuto velkou cihlu do neděle přečetla, tak mám jako další v plánu číst knihu Věnujte mi valčík od Ledy, tak jsem celkem zvědavá, jestli mi kniha sedne nebo ne.  

To by bylo tento týden vše a já budu nesmírně vděčná za všechnu zpětnou odezvu od vás na tento nový formát článků.  

Přeji nádherný víkend! 

6 komentářů:

  1. Tak tento článek je skvělý! Celkově mám moc ráda tvůj blog a stylem jak píšeš, hezky a vtipný!

    Doufám, že se na světě knih rozmyslíš a ukážeš se tam ♥

    Děkuji za tvojí zmínku, je u tebe je to pro mě pocta!!

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máš ráda můj blog a nehorázně mě to těší ❤️ Já zase mám ráda tvůj, ale to ty víš 😀
      Svět knihy si stále rozmýšlím a stále nevím..
      Užij si krásný víkend a budu se těšit na další tvůj článek ❤️

      Vymazat
  2. na Svět knhy se chydtám už několik let...tak třeba.. :D
    www.libenanovakova.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli se chystáš několik let, tak by bylo dobré tam letos jít. Já byla z toho vždy nadšená, jen letos chci pořádně šetřit a tak nevím jestli tam jít nebo ne :D
      Přeji nádherný víkend ♥

      Vymazat
  3. Já taková shrnutí strašně ráda čtu :-) Sama bych si však na sebe upletla bič, kdybych chtěla vydávat podobný formát článků. Jsem ráda, že stíhám recenze a sem tam shrnutí přečtených knih, popřípadě nové kousky v knihovně :-D
    Letos bych se po letech konečně taky chtěla podívat na svět knihy, tak třeba se nám to oběma podaří :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se nám to povede, ale já chci hodně šetřit a tak stále nevím jestli jít nebo ne :(
      A moc mě těší, že máš ráda takováto shrnutí. Zatím to na další pátek vidím nadějně, že ho znovu napíšu ♥ Mockrát děkuji za komentář a přeji nádherný zbytek neděle ♥

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥