Týdenní shrnutí // Duben 12, 2019

12. 4. 2019


Krásný pátek (nebo jakýkoli den, kdy tento článek čtete)! 

Tak tedy ten týden se pěkně přehoupl a musím přiznat, že i když bylo hodně práce, tak mám z tohoto týdne velkou radost. Dostala jsem se ze čtecí krize, sice jsem neměla tu pravou, kterou všichni asi známe, ale nějaký ten měsíc jsem se podle mě tolik na to čtení netěšila jako teď. Dala jsem si za cíl číst alespoň celkem dvě hodiny denně s tím, že ráda tuto hranici momentálně překračuji a dělá mi to velkou radost. Také je to tím, že čtu knihy, na které jsem se už nějaký ten pátek velice těšila. Tak snad mi ty dvě hodiny (o víkendu tři a více) vydrží co nejdéle, to bych byla hodně šťastná ♥

Také jsem se tuto středu dozvěděla, že jedu od 18.04. do 22.04. na dámskou jízdu do Beskyd, což mi vyrazilo dech, a i slzy byly! Teď v pátek si ale myslím, že to není tak úplně všechno a přijde mi, že tam bude ještě nějaké to tajemství, které si pro mě přichystaly. No tak uvidíme! A vy uvidíte se mnou, jelikož bych chtěla v průběhu těch pěti dní psát články co jsme dělaly a co jsme navštívily, tak snad na to bude čas a já nějaké ty články vydám. Každopádně se už nemohu dočkat a jsem moc ráda, že mi tak narychlo paní šéfová dala volno na ten čtvrtek. A kam se na Velikonoce chystáte vy?


NOVÉ KNIHY ZA TENTO TÝDEN

Od soboty do dneška jsem dostala dvě knihy na recenzi, na které jsem se hodně těšila a nemohu se dočkat, až je budu číst.
Jako první mi přišla kniha od nakladatelství Leda a to Poslední kapitán - Francis Scott Fitzgerald. Od tohoto autora jsem konečně letos přečetla Velkého Gatsbyho a musím uznat, že jsem nečekala, že se mi bude až tak líbit, tudíž jsem i na tuto jeho další knihu natěšená.
A tou druhou knihou je Pekárna v Brooklynu - Julie Caplin. Tímto mockrát děkuji Cosmopolisu za tento další díl, jelikož ten první Kavárna v Kodani byl skvělý a já si ho moc užila. A hlavně oba díly mají skvělou obálku od Kateřiny Brabcové, kterou můžete znát pod přezdívkou @brabikate.

            


JAKÉ ČLÁNKY JSEM ZA TENTO TÝDEN VYDALA

Se mnou je to nějaké marné, jelikož jsem vydala jen jeden článek na knihu Smrtící tajnosti. Sice to je jen jeden článek, ale i tak byste si alespoň tento měli přečíst, jelikož se jedná už o šestý díl této série a píšu tam jak se mi kniha líbila potažmo co na ní bylo špatné. Také se tam mimo jiné zmiňuji o tom, jakou knihu Robert Bryndza bude vydávat a i to, že se nejedná o knihu z této série, ale z nové! Tak se určitě koukněte.



CO JSEM TENTO TÝDEN PŘEČETLA A CO SE CHYSTÁM ČÍST O VÍKENDU? 

Přečetla jsem Mapu kostí, na kterou byste mohli mít článek určitě do pondělí. A rozhodně si ho nesmí nechat ujít čtenář, který miluje knihy, které se odehrávají v období druhé světové války. Také se ale dozvíte, co mě hodně na této knize naštvalo a díky tomu jsem tu jednu hvězdičku musela z celkového hodnocení odebrat.

Momentálně čtu knihu od Zeldy Fitzgeraldové, která nese název Věnujte mi valčík. Jsem teprve na začátku, ale čte se to hodně dobře jako u Scotta Fitzgeralda, tak i celkem věřím, že se mi to bude moc líbit. Jestli tuto knížku přečtu v průběhu víkendu, tak bych se chtěla pustit poprvé do nového Petera Maye a jeho knihy Ochráním tě. Od tohoto autora jsem v životě nic nečetla, ale nějak tak tuším, že to nebude špatné čtení, tak uvidíme. 

Přeji nádherný víkend ♥

2 komentáře:

  1. Opět vydařený článek! Na pekárnu v Brooklynu se moc těším, předchozí kniha se mi moc líbila! Díky tobě vím, kdo dělá tyto krásné obálky ♥

    Bude se těšit na další týdenní článek ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti líbí a omlouvám se, že odepisuji s takovým zpožděním :( Každopádně to má ale jedno velké plus a to takové, že Pekárnu jsi právě dočetla a děsně se těším na tvou recenzi! Užij si krásnou slunečnou neděli ♥

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥