UNBOXING #10

28.8.15

Před chvilkou mi přišel balíček, nejdřív jsem nevěděla co to je, ale vzpomněla jsem si na výhru v prázdninovém knižním hopu u Jackelin Mandragor a tak jsem doufala, že je to ono. A nakonec je to ta výhra.

 

Balíček byl skvěle zabalený a s krásným papírem.


KUK :D


A toto je ta výhra. Záložky se vždy hodí, placku mám přivěšenou na nástěnce a #modrazknih jsem si také přišpendlila na nástěnku.




Musím si přečíst nějaké recenze na knihu, ale podle anotace vypadá skvěle. Četli jste tuto knihu?

You Might Also Like

22 comments

  1. Jsem ráda, že balíček v pořádku dorazil :) Ať se ti kniha líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. A určitě se mi kniha bude líbit. :)

      Vymazat
  2. Trhni si! bych si také chtěla přečíst,protože film je úžasný :)
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku jsem četla a nedočetla. Bohužel, mě vůbec nebavila, ale snad se ti bude líbit víc než mě...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, take jsem četla pár podobných názorů...

      Vymazat
    2. Já to mám většinou tak, že co se lidem nelíbí mě jo, tak jsem zvědavá jak to dopadne u této knihy. :)

      Vymazat
  4. Četla... no nic moc. Snad se ti bude víc líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem k výhre, knihu som už niekde videla, pamätám si ju podľa názvu a zaujímavej obálky :D Prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Obálka vypadá opravdu zajímavě :D Přeji pěkné počtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálka se mi moc líbí jak je vymyšlená a děkuji. :)

      Vymazat
  7. Ta obálka je vážně povedená :D. Přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to na super knížku :3 Tak snad se ti bude líbit ^^

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k výhře a přeji pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář určitě si ho přečtu a odpovím na něj. Určitě také přidej odkaz na svůj blog. Nezapomeň zaškrtnout políčko chci zasílat oznámení, aby ti neunikla má odpověď. A měj se krásně. :)

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro ALbatros media

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství


Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství


Výsledek obrázku pro megaknihy

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro presco group


Výsledek obrázku pro kniha.cz