Filmová podoba týdne #6

1. 9. 2014


Jedná se o meme, které pořádá Niklaus. Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové nebo seriálové zpracování knih.



Název: Pýcha a předsudek

Režisér: Joe Wright

Podle knihy: Pýcha a předsudek - Jane Austen

O čem film je:   Klasický příběh lásky a nenávisti líčí osudy pěti krásných sester Bennetových, které jejich matka vede pevnou rukou k životnímu názoru, podle něhož je žena šťastná jedině tehdy, když se bohatě provdá. Jediná Elizabeth se tomuto modelu zatím úspěšně vzpírá, plně podporovaná dětinským otcem. Když se v blízkém zámečku zabydlí svobodný a hlavně bohatý pan Bingley, všichni Bennetovi v čele s maminkou zavětří šanci na výhodný sňatek. Nejstarší dcera Jane, citlivá a krásná dívka panu Bingleymu okamžitě podlehne. Mladší Elizabeth se zase zamlouvá jeho přítel, pan Darcy, který ovšem vypadá jako ukrutný snob a navíc má podle všeho prsty v krizi, která později naruší vztah Jane a pana Bingleyho. Je možné jednoho člověka stejně vášnivě nenávidět jako milovat?

Můj názor: Další film který se mi líbil. Všechny herce a herečky jsem měla ráda a do tohoto filmu krásně pasovaly. Knihu jsem zatím nečetla někdy bych chtěla, ale v dohledné době asi ne (mám skluz ve čtení). Viděli jste tento film? Líbila se vám kniha nebo film?

2 komentáře:

  1. Asi jsem sice viděla jinou verzi filmu, ale jinak ten film je vážně boží a knížku jsem včera dočetla a taky je skvělá :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem viděla také jinou verzi filmu, ale jinej obrázek jsem neviděla :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥