Posuď knihu podle obalu #9

7. 9. 2014


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Název: Báječný krámek s čokoládou

Autor: Jenny Colganová

Anotace:   Třicetiletá Anna pracuje v továrně na čokoládu na severu Anglie. Po úrazu se v nemocnici setkává se svou bývalou učitelkou francouzštiny Claire a obě ženy se spřátelí. Anna přichází o práci a zdrceně přemýšlí, co bude dál. Je tady ovšem Claire, která jí nabízí možnost odjet do Paříže a vypomáhat v obchodě proslaveného výrobce čokolády Thierryho Girarda, se kterým kdysi prožila milostný románek. Anna, která si není úplně jistá se svou francouzštinou, napřed váhá, ale nakonec výzvu přijímá a odjíždí do Paříže. Vsazená do zcela jiného prostředí, než na jaké byla zvyklá, poznává 
spoustu zajímavých lidí včetně těch, kteří byli součástí Claiřina života, když byla v sedmdesátých letech v Paříži jako au-pair. Příběhy Anny a Claire s odstupem několika desetiletí, kouzlo Paříže a lahodná chuť čokolády se prolínají, aby se
nakonec kruh uzavřel.

Názor na knihu:
Jestli si vzpomínáte v jednom článku jsem psala o knize Zmrzlinové sedmé nebe od Abby Clementsové a tam mi napsala Bastera, že existuje něco s čokoládou a já jsem to konečně našla. Tato obálka je perfektní. Asi si obě knihy půjdu koupit. I anotace mě u obouch knih zaujala. Líbí se vám tato obálka? Četli jste tuto knihu?

2 komentáře:

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥