10 nej knih přečtených v roce 2015

15. 1. 2016

Dnes pro vás mám u mě netradiční článek. Tento rok jsem se rozhodla vám ukázat deset nejlepších knih, které jsem v roce 2015 přečetla. Vůbec to pro mě nebylo těžké najít 10 skvělých knih, spíše bylo těžké to skloubit pouze na deset, ale myslím si, že jsem vybrala dobře. V roce 2015 jsem přečetla 30 knih, což mě hodně překvapilo, koho by zajímalo, jaké knihy to byly, tak se může kouknout zde. Knížky nejsou seřazené podle oblíbenosti, prostě jsem to psala, tak jak jsem chtěla. Jinak na konci je toho už méně napsáno, protože jsem nevěděla co dál psát aby se to pořád neopakovalo, tak snad to nevadí.

2015

100 DNÍ ŠTĚSTÍ - recenze

U této knihy jsem nevěděla, jak se mi bude líbit, ale riskla jsem to. Už od první kapitoly jsem věděla, že se mi bude líbit. I když jsem vůbec nechápala, proč autor hned na začátku řekl, co se stane, ale pak jsem pochopila. Nebýt toho, tak by to nebylo tak krásné čtení. 100 dní štěstí rozhodně doporučuji. Na zadní straně knihy je napsáno: Hořce úsměvný román o lásce, chlapském přátelství, slunné Itálii a skvělé italské kuchyni. Budete plakat a budete se smát, jako byste sledovali skvělý film! A já s těmito dvěma větami souhlasím. Výborná knížka, kterou by si měl každý přečíst.

IMG_2229

DÍTĚ ČÍSLO 44 - recenze

Tuto knihu jsem si chtěla hrozně moc přečíst. A když jsem měla tu možnost si o ni zasoutěžit, tak jsem to musela prostě zkusit. Měla jsem ohromné štěstí, že zrovna já jsem ji na blogu We love books vyhrála. Hned jsem se do ni musela začíst, když mi přišla a i tady jsem věděla, že ji jen tak asi neodložím. Šíleně jsem si zamilovala všechny postavy z knihy jak ty hodné, tak i ty zlé, protože nebýt zlých postav, tak by to nebylo tak napínavé. Také jsem zhlédla film, který mě rozsekal stejně jako kniha, tak když nemáte náladu na knihu, tak se koukněte alespoň na film. Ale určitě zkuste i knihu, která se povedla, a nedivím se, že byl okolo ní takový povyk.

IMG_2227

BEZ NADĚJE - recenze

Já jsem si Bez naděje koupila k vysvědčení a také jsem se na ni hned ten den musela vrhnout, protože jsem byla zvědavá, co na ni všichni vidí. A i já jsem si ji po dočtení zamilovala. Četla jsem ji na mé čtecí poměry hrozně krátkou dobu nějaké dva dny ani to ne. Do teď si říkám, proč jsem si ji nekoupila dřív, ale aspoň že jsem si ji vůbec koupila. Možná se nebude líbit všem, ale co jsem četla recenze, tak byla každá pozitivní a tak říkám zkuste ji. Na sto procent se k ní znovu vrátím o letních prázdninách a znovu si budu vychutnávat celí příběh. Jo a to mi připomíná, musím si koupit Ztracenou naději a to rychle.

IMG_2223

VYPRAVĚČKA - recenze

Kdo by tuto báječnou knihu neznal. Já ji prostě zbožňuji a určitě si ji přečtu znovu, protože něco tak skvělého o válce asi neexistuje. Pro mě je tato kniha ještě lepší než V šedých tónech, ale ne o moc (o ní budu psát také). Je neskutečné jak autorka umí tak krásně napsat okolí knihy a různé detaily, aby vše vypadalo tak jak má být v naší hlavě. Bože já jsem se na tuto knihu teď tak navnadila, že bych ji hned chtěla číst, ale mám spoustu nepřečtených knih achjo. Maximálně Vypravěčku doporučuji úplně všem, musíte si ji přečíst.

IMG_2220

ESEJ O TRAGÉDII - recenze

Tato kniha byla můj první recenzní výtisk od Mega knih a nemohla jsem si vybrat lépe. Nádherný příběh, který se něčím liší od jiných knih, ale stále nevím čím, ale při čtení jsem vnímala, že je to jiné. I nádherná modrá obálka, která se perfektně hodí k příběhu celé knihy. Esej o tragédii byla i má první kniha z nakladatelství HOST. Určitě si budu i nadále kupovat jejich knihy. Myslím si, že tuto knihu četl každý, tak je zbytečné říkat, abyste si ji přečetli, ale kdyby se i někdo našel, tak ať to honem napraví.

IMG_2215

V ŠEDÝCH TÓNECH - recenze

A je tady zmiňovaná kniha. I ona byla skvělá a neodtrhla jsem se od ni. Musela jsem ji zkusit, protože ji všichni chválili a tak jsem to zkusila a udělala jsem jen dobře. Určitě si ji přečtěte, jestli máte rádi vše okolo války.

IMG_2210

ZMRZLINOVÉ SEDMÉ NEBE - recenze

Toto byla jen zkouška, jestli se mi to bude líbit a hele líbilo se mi to. Byla to krásná oddechovka na pár večerů a parádně jsem si u téhle knihy odpočinula. Byla tam romantika a hlavně spoustu zmrzliny. Doporučuji hlavně lidem, kteří chtějí nějakou oddechovku, která jim nezabere tak dlouho a u které nebudou muset moc přemýšlet nebo spíše vůbec.

IMG_2209

CHLAPEC NA DŘEVĚNÉ BEDNĚ - recenze

K této knize se také něco váže, protože to byla má první kniha za první výplatu. Jsem ráda, že může být u mně v knihovničce, protože tuto knihu by si měl přečíst každý a hlavně bych souhlasila s tím, že by mohla být i v povinné četbě, protože je podle skutečnosti. Náramně jsem si čtení užívala a byla jsem zvědavá, jak to všechno dopadne i když je to jasné, když si přečtete autorův životopis, ale i tak vše to prožívat s ním bylo dokonalé. Zase jsem se dozvěděla o válce něco víc.

IMG_2195

ŽIVOT JEDNA BÁSEŇ - recenze

Mám ráda, když se dívka v knize i ve filmech zamiluje do jednoho kluka a pak zjistí, že je to její učitel. Nemáte to tak také? Je pak dobré sledovat jak se jejich vztah jak ve škole, tak i mimo školu vyvíjí. Znovu mi tato autorka dokázala, že umí skvěle psát příběhy a určitě si od ní musím přečíst ještě něco.

IMG_2194

NEŽ JSEM TĚ POZNALA - recenze

Kdo by neznal v dnešní době Jojo Moyes. Má oblíbená autorka. Sice jsem četla pouze tuto knihu, ale i ona mě přesvědčila, že všechny její knihy budou určitě to pravé ořechové pro mě. Moc se těším, až si koupím další u nás vydané její knihy a zkusím něco nového. Určitě doporučuji lidem, kteří mají rádi romantiku, ale myslí si, že by se to líbilo a ostatním lidem.

IMG_2188

Páni nakonec mi sepsání trvalo pěkně dlouho než jsem si myslela doufám, že jste to dočetli až sem. Já vám tleskám, že jste (na mé poměry) tento dlouhý článek přečetli.


Četli jste některou z těchto knih a jaké jsou vaše oblíbené knihy za rok 2015?






26 komentářů:

  1. Moc pěkný článek. Několik knih mám taky na svém seznamu k přečtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé určitě se na ně vrhni co nejdřív. :D

      Vymazat
  2. Z týchto kníh som čítala iba Dieťa číslo 44 a bola to skutočne skvelá kniha. Film som ešte nevidela, ale tiež by som chcela, dúfam, že bude tiež taký super :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný seznam, Dítě číslo 44 a Bez naděje se chystám přečíst už dlouho, ale nějak se k tomu pořád ne a ne dostat. Vypravěčka, Esej, V šedých tónech, Než jsem tě poznala mě také uchvátily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dítě číslo 44 je prostě bomba přečti si ji a koukni se i na film. Jsem ráda, že tě uchvátily i další knihy. :)

      Vymazat
  4. Četla jsem 100 dní štěstí, Vypravěčku a Než jsem tě poznala...všechny patří do mých topknih minulého roku. A díky za inspiraci na další čtení ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Než jsem tě poznala a Život jedna báseň taky u mě velmi bodovaly za rok 2015. V šedých tónech mám někde dole ve štosu knih na přečtení. :D Určitě se někdy kouknu i na ostatní. :) Máš dobrý vkus na knížky. :)
    http://birdsatsky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sedm knih z tvého výběru jsem taky četla a musím říct, že naprosto souhlasím, byly skvělé :) Ještě bych si konečně chtěla přečíst Vypravěčku, už tak dlouho ji mám na seznamu a zatím nepřečtenou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to hned naprav, protože Vypravěčka je nejlepší kniha kterou znám opravdu je skvělá. :)

      Vymazat
  7. Super článek! :)
    Bez naděje,Život jedna báseň a Vypravěčku mám ve čtečce,tak snad brzo nastane jejich chvíle.
    Mně se bohužel Dítě číslo 44 nelíbilo a knihu jsem ani nedočetla,mrzí mě to,ale styl autora mi bohužel nesedl :/
    No a knihu V šedých tonech bych si chtěla pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je škoda, že se ti Dítě číslo 44 nelíbilo. Určitě se vrhni na všechny tyto knihy stojí za to a jsem zvědavá na tvé recenze. :)

      Vymazat
  8. Já četla Zmrzlinové sedmé nebe! :-D Je pravda, že žádné hlubokomyslné dílo zásadního významu to není, ale oddechovka to byla příjemná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jako oddechovka je skvělá. A já jsem si ji parádně užila. :)

      Vymazat
  9. Četla jsem Bez naděje (i Ztracená naděje). Pohled Sky se mi líbil víc :3
    Teď mám rozečteno "Život jedna báseň" a nevypadá to vůbec špatně! ☺

    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na Ztracenou naději hodně zvědavá. Život jedna báseň je opravdu krásná kniha snad se ti bude líbit i nadále. :)

      Vymazat
  10. Jsem ráda, že se ti Dítě číslo 44 líbilo :).
    Od Jojo Moyes se chystám taky něco přečíst :).
    A moc hezký článek :) ♥

    http://knizniblogspot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si od ní něco přečti je to skvělá autorka a ty knížky jsou také krásné. Děkuji za pochvalu. :)

      Vymazat
  11. Velmi zajímavé knihy :-). Nečetla jsem z nich ani jednu, ale o všech jsem hodně slyšela. přeji Ti, aby byl rok 2016 plný úžasných knih! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ti to přeji. Určitě si některou ze zmíněných knih přečti. :D

      Vymazat
  12. Četla jsem akorát Bez naděje a musím říct, že to byla moc hezká knížka.
    Jinak Dítě číslo 44 bych si také ráda přečetla, takže doufám, že se k tomu brzy dostanu. A na Vypravěčku jsem slyšela také hodně kladných recenzí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ty dvě zmíněné knihy přečti co nejdříve jsou opravdu výborné. :)

      Vymazat
  13. Super, ze si spisala takyto zoznam naj knih, ani jednu som necitala, ale po tvojich djmoch by som velmi rada precitala Vypravecku, 100 dni stesti, aj Bez nadeje. Dakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem ráda, že se ti líbí. A že i na některé knihy jsem tě nalákala. :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥