Knihomolův měsíc - Leden

27. 1. 2016

Rozhodla jsem se udělat nové téma článku a to Knihomolův měsíc, kde se dozvíte vše, co se ten daný měsíc odehrálo a také tam budu psát o knížkách, článcích, filmech anebo i akcích na kterých jsem byla a mnoho dalšího. Tento měsíc sice publikuji už teď, přitom ještě neskončil, ale já vím, že se nic jiného nebude dít, tak mě napadlo dát článek teď. Příští měsíc ho vydám skoro na konci měsíce, už to mám naplánované.

1

PŘEČTENO

Jako první bych začala s tím, jaké knihy jsem v Lednu přečetla. Tady mě to docela štve, protože jsem nepřečetla nic. Na začátku měsíce jsem si vzala knihu Láska v Provenci, ale skončila jsem na stránce 180, protože mi došel recenzní výtisk a tak jsem se co nejrychleji vrhla na něj a první knihu odložila. Momentálně čtu toho Marťana, ale určitě ho do konce týdne přečtu a budu mít alespoň jednu knihu v roce 2016 přečtenou. Hrozně se za to stydím, ale neměla jsem nějakou chuť číst a do toho jsem měla spoustu testů. Snad to bude v Únoru lepší.

IMG_2143 IMG_2322


FILMY 

Co se týče filmů, tak těch jsem stihla hodně celkem pět. Jako první jsem viděla film Navždy spolu, který se mi hodně zalíbil a určitě se na něj ještě někdy podívám hlavně, když tam hraje můj oblíbený herec a oblíbená herečka. Jestli jste ho neviděli, tak určitě doporučuji.

Další film jsem viděla Bezpečný přístav, sice ho mám zkouknutý už asi po páté, ale nikdy mě neomrzí prostě perfektní film a také doporučuji. Také jsem viděla Exmanželku za odměnu a také perfektní film a nejoblíbenější hlavní postavy. Hodně jsem se nasmála a určitě se na něj znovu podívám.

  

Také nemohl u mě v seznamu chybět film, Koupili jsme zoo. Sice jsem ho viděla už jednou, ale také se mi moc líbí a ráda bych si přečetla knihu. Četl jste někdo knihu? A jak se vám líbila? A poslední film je Jsem číslo čtyři, tento film mě hodně dostal, viděla jsem ho poprvé, ale už teď vím, že to nebylo naposled, protože byl opravdu skvěle propracovaný a ráda se k němu budu vracet.

 

CO SE UDÁLO

Tento měsíc se toho událo opravdu hodně. Jako první byl nový rok, který začal opravdu skvěle. My jsme s rodinou dokonce viděli Pražský ohňostroj v pátek, který jsem i natočila a můžete ho zhlédnout na mém blogovémfacebooku.
Další hned druhý den tedy 2.1 jsme šli do zoo, odtud mám také fotky na facebooku, tak se koukněte a tam jsme si to parádně užili. Nebylo tam hodně lidí, protože byla zima a tak nebyly ani žádné tlačenice. A i když byla zima, tak jsme viděli všechna zvířata i nový hroší pavilon.

IMG_1867

A poslední událost byla oslava narozenin tety a to jsme byli na Bowlingu a pak u nich doma, kde jsme se pěkně nadlábli, sice jsem nejedla tu hroudu masa, co strejda udělal, protože nejím moc maso pouze kuřecí, ale naštěstí pro mě udělal těstovinový salát. Na facebooku můžete také vidět spoustu fotek.

IMG_2301


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY 

Hrozně ráda bych sem dala i nejoblíbenější články tohoto měsíce, které měli nejvíce zobrazení (postupně do konce ledna tento odstavec budu aktualizovat, aby byl co nejvíce aktuální). Tak tady to je:

 RECENZE

A tak se posouváme k poslednímu bodu a to recenze, které jsem napsala. Tento měsíc jsem napsala dvě recenze a to Monument 14 - Nebe vplamenech a Pláč v poušti. Jediné co chci říct, tak je, že si Pláč v poušti musíte určitě přečíst, protože je to dokonalá kniha podle skutečné události. Jestli chcete vědět víc, přečtěte si mou recenzi.


To bude asi vše, tak snad se vám to líbilo, protože já jsem to strašně ráda psala a vymýšlela co sem dát.

18 komentářů:

  1. Niekedy človek jednoducho nemá náladu na čítanie, z toho si nič nerob :-) Som číslo štyri som videla aj čítala, film sa mi páčil, kniha o niečo menej :-)
    Návšteva v zoo musela byť super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že si s tím nemám co lámat hlavu, ale štve mě to myslela jsem, že začnu s novým rokem dobře a ono nic. Knížku si musím přečíst jsem zvědavá na ni. A návštěva zoo byla hodně super a už se tam těším za rok znovu. :)

      Vymazat
  2. Máš hodného strejdu :) Já jsem na tom s masem podobně :D ale strejda by tohle pro mě asi neudělal xD Když nějaký rok slavil narozeniny, tak vždycky pozval jen bráchu a rodiče a já bývala doma no. Ale tak ani jsem se nikdy nezlobila, protože jsem neměla ráda ty jeho kamarády. Kdyby to bylo "komornější" tak by to zase bylo něco jiného.

    A jak vidím měsíc sis pěkně užila ^^ v Zoo to muselo být fajn. Já měla tenhle měsíc jenom zkouškové, takže jsem se jenom učila, ale už mám tenhle a příští týden volno, ale bohužel nic v plánu nemám. Maximálně něco tady kolem ve městě. Ale příští měsíc by mohl být konečně trochu víc cestovatelský tak snad to vyjde:)
    Měj se hezky ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. My jsme tam byly všichni z rodiny teda měli být, ale protože jsme se s půlkou rodiny pohádali, tak to strejda udělal na dvakrát první my pak zbytek sám říkal, že si více popovídá s námi než se zbytkem rodiny.
      V zoo jsme si to hodně užili a určitě tam budeme chodit spíše v zimně než v létě. Alespoň máš zkouškové za sebou snad se ti vše povedlo jak si chtěla. Také se měj hezky. :)

      Vymazat
  3. Událo se ti toho hodně :D A z toho čtení si nic nedělej, někdy prostě není nálada :) Každopádně doufám, že se ti Marťan líbí, já z něj byla docela nadšená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu ano :D Mě hodně mrzí, že jsem přečetla pouze jednu knihu. Určitě si pak přečti mou recenzi příští týden mám hodně co psát o této knize i o filmu. :)

      Vymazat
  4. Páni, za měsíc se ti toho událo docela hodně.. Těším se na tvou recenzi na Marťana, taky o něm už dlouho přemýšlím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo ale únor asi tak nabitý nebude. Jsem ráda, že se těšíš. :)

      Vymazat
  5. Super článek - ja ho dělám už asi od července :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslela, že ho nikdo nemám abych se neopičila achjo. :(

      Vymazat
  6. Exmanželka za odměnu byl super film! Hezký článek!
    http://www.chillingforever.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak Marťana každý chváli, film bol super, takže som zvedavá aj na tvoj názor a myslím, žeby som si knihu mohla konečne zaobstarať aj ja :D Kúpili sme ZOO a Som číslo štyri som videla už dávnejšie, no viem, že sa mi veľmi páčili...a ostatné filmy si kuknem, vďaka za typ :)) A tá myšička je veľmi zlatá ^.^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Jsem ráda, že si zvědavá na můj názor na knihu myslím si, že se máš na co těšit. :D

      Vymazat
  8. Těším se na recenzi Marťana. Mám ho v dohledné době taky v plánu a těším se až se potom budu moct podívat i na film, o kterém všichni mluví :)
    http://fiamorisrunning.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těš se na recenzi bude příští týden. Mám hodně co říct o knize i o filmu. :)

      Vymazat
  9. Channing Tatum je tvoj obľúbený herec ? :)) Tiež ho milujem :)) Veľmi pekný článok. A s filmom Bezpečný prístav máš úplnú pravdu. Čítala si aj knihu ? :) Nicholas Sparks patrí medzi mojich najobľúbenejších spisovateľov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano četla jsem knihu a je má nejoblíbenější od Sparkse. A Tatum je prostě skvělí. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥