Prosincové čtení 2015

4. 1. 2016


Tak v prosinci to je stejné jako v listopadu zase pouze tři knihy, ale do nového roku jsem si dala předsevzetí, že se musím pořádně vrhnout na čtení, protože příští rok ukončuji už střední školu a nebude tolik času jako tento rok.

PŘEČTENÉ KNIHY

IMG_2067

Monument 14: Cesta pustinou

Závěrečný díl Monumentu 14 ve mě vyvolal příjemné pocity. Kvůli této trilogii jsem si koupila i další knihy s tímto žánrem a nebýt Monumentu 14 v životě bych si nic takovéto nekoupila. Určitě si všechny díly přečtěte, protože se vám budou líbit. Sice poslední díl mi přišel na začátku až moc zdlouhaví a naopak na konci až moc rychlí, ale i tak to bylo skvělé čtení. Jen kvůli té délce na začátku a rychlosti na konci jsem ubrala jednu hvězdičku, jinak vše bylo perfektní. Hodnocení: 4/5

IMG_2063

Zlodějka knih

Tuto knihu jsem četla v roce 2015 dvakrát poprvé v dubnu a po druhé v prosinci. V dubnu se mi knížka hodně líbila, pak jsem se koukla na film a také mě hodně zaujal. Ale v prosinci se mi kniha líbila ještě víc než v dubnu. Určitě se těšte na recenzi, kde vám toho řeknu víc a také ji porovnám s filmem. Hodnocení: 5/5

IMG_2059

Pláč v poušti

Bože můj asi nejlepší kniha za rok 2015. Tuto knížku jsem dostala od Ježíška a hned dva dny po tom jsem ji měla přečtenou a stálo to za to. Doteď nemohu uvěřit, jakou knížku Ježíšek maminka vybrala v Levných knihách. Prostě dokonalé. Nebudu se tu více rozepisovat, musím si nechat něco do recenze, ale určitě si zajděte do Levných knih a kupte si ji, určitě vás nezklame. Jo a prozradím vám je to podle skutečného příběhu. Autorka si to sama zažila. Hodnocení: 5/5

ROZEČTENÉ KNIHY

IMG_2077

Láska v Provenci

Další kniha od Ježíška, kterou jsem si hodně přála, ale nikde v Levných knihách jsem ji nenašla, přitom ji měli mít. Jsem teprve na začátku, ale zatím se mi to líbí, jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál. Jediné co vám řeknu, že obálka nemohla být krásnější. Vždy než ji začnu číst, tak se na tu krásnou obálku musím podívat.

IMG_2082

Četli jste některou knihu z tohoto článku? Jak se vám líbila?

10 komentářů:

  1. Ja precetla pouze dve knizky. Zapoctove obdobi si vybralo svou dan, ale neda se nic delat:) precetla jsem Krev na snehu od Jo Nesba a a druhy dil Lod mezi hvezdami, Milion slunci.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I dvě je krásný počet. Horší by bylo číslo nula :D Na Loď mezi hvězdami se chystám, protože mě knížka před nějakou dobou hodně zaujala. :)

      Vymazat
  2. Zlodějku knih mám taky na seznamu, ale koukám, že má slušný počet stránek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice má, ale je tak skvělá, že ti to nepřijde tak dlouhé. :D

      Vymazat
  3. Krásné knihy! :)
    Já se v prosinci snažila a zvládla 9 knih,což je pro mě rekord a doufám,že to ještě brzo překonám :)
    Na Zlodějku knih se chystám už dlouho a na ostatní knihy si mě také nalákala :)
    Už se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni devět knih bych asi nikdy nedala. Na Zlodějku knih se vrhni co nejdříve. Jsem ráda, že jsem tě nalákala na další knihy a také, že se těšíš na recenze. :)

      Vymazat
  4. Četla jsem Zldoějku knih a tu knihu naprosto miluju. A pokud se nepletu, tak Monument 14 mám někde na seznamu. Já jsem teda přečetla 17 knih, když byly ty Vánoce :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni 17 knih. Já jsem si chtěla užít Vánoce hodně s rodinou a tak jsme furt něco hráli někde jsme i byli, tak jsem moc nečetla. Monument 14 si musíš přečíst. :)

      Vymazat
  5. Pekné knižné tituly. Zo série Monument 14 som zatiaľ prečítala jednotku a tá sa mi celkom páčila a a Vianoce som dostala dvojku, tak už sa na ňu teším aj na ďalšie diely :-)
    Zlodejka kníh je populárna kniha, len ja som sa k nej akosi stále nedostala, som však rada, že ju tak dobre hodnotíš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monument 14 si přečti co nejdříve celý. A Zlodějku knih také moc se mi líbila, tak doufám, že se bude líbit i tobě. :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥