Shrnutí 2015

13. 1. 2016

Ano je to tak už je rok 2016 a tak nezbývá nic jiného, než shrnout rok 2015. Minulí rok jsem shrnutí také psala, tak se na něj kdyžtak můžete kouknout zde.

Událo se toho opravdu hodně.


PRAXE

V roce 2015 jsem se dozvěděla, že praxe v hotelu není to pravé pro mě, ale musela jsem tam vydržet do konce školního roku. Byla to má první praxe na nové škole a hrozně jsem se tam těšila, protože jsme měli mít týden praxi týden školu. Vybavuji si chvíle, kdy jsem přišla poprvé do toho hotelu, a všichni byli milí, to bylo ještě v září roku 2014, ale ten den při obědě jsem musela psát mamce, že je to strašné. Brečela jsem v šatnách snad čtvrt hodiny a chtěla jsem domů. Doma jsem vše vyprávěla. O šéfce, která na mě ječí jak to, že neumím vyrobit nějaký koláč (přitom jsem byla v prváku teprve týden). Také mi pořád říkala, že bych měla dostávat pětky za to, co tam dělám atd...

Celí školní rok jsem přežila, sice jsem brečela snad stokrát, ale to je už minulost. Mistrová na praxi se mě ptala, jestli chci jít jinam nebo tam zůstanu a já hned odpověděla, že chci jinam. A tak jsem teď ve druháku a mám o 100% lepší praxi než v prváku a konečně jsem šťastná. Také mě překvapilo to, že mě tam chválí snad každý týden a to mi přijde divné, když na minulé praxi na mě řvali, že jsem pomalá a nic neumím. Jsem moc ráda, že jsem mohla odejít.

ŠKOLA

Co se týče školy, tak jsem úspěšně dokončila prvák dokonce s lepším průměrem než na základce. A začala jsem s druhákem. Ve druháku také zjišťuji, že nesnáším učitele na ekonomiku a nesnáším Práva, které bereme v Občanské nauce. Zatím se ale nic nestalo což jsem hodně ráda.

NEMOCNICE

Jestli mě sledujete i na sociálních sítích, tak víte, že v září jsem měla bouli na kostrči a musela jsem být dva týdny doma a chodila jsem na převazy do Bulovky. Rozhodně se tu nebudu dlouze vypisovat, protože by to bylo asi hodně nechutné. Ale rozhodně to nepřeji nikomu, byla to šílená bolest, musela jsem spát pouze na boku, ale i to mě bolelo, nemohla jsem chodit a jen taková prkotina, jako si sednout mi dělala největší potíže. Kdyby vás to zajímalo, tak jsem měla Píštěl na kostrči.

NOVÝ FOŤÁK

K narozeninám jsem dostala nejkrásnější dárek a to foťák Canon EOS 1200D. Se kterým od té doby fotím všechny fotky, které publikuji jak na blog, tak na sociálních sítích. Byl to první dárek, který mě tolik překvapil, že jsem i brečela a tak jsem i rozbrečela rodiče. Zvlášť táta, kterého jsem nikdy neviděla brečet.


To je asi vše co se mi nejhezčího a nejhoršího stalo a tak se můžeme přesunout na statistiky. 1.1 2016 jsem si všechny čísla zapsala. 

Rok 2014Rok 2015O … více
Příspěvky168420252
Pravidelní čtenáři1411298
Komentáře na blogu4492 1621 713
Zobrazení blogu5 38830 12324 735
Počet lidí na Facebooku27308281
Počet lidí na Twitteru107262
Počet lidí na Instagramu24292268
Přečetla jsem knížek153015
Počet lidí na Google+289870

Neskutečně vám děkuji za ta čísla a jsem ráda, že jste to přečetli až sem. Budu se těšit, až začnu psát Shrnutí na rok 2016 a doufám, že tam budu psát samé pozitivní věci. Mějte se krásně

Zdroj obrázku

10 komentářů:

  1. No tak školu ani nemocnici ti nezávidím, ale jsi silná holka a ustala jsi to. Může být i hůř :-)
    Ale ta čísla mluví za vše. Jsem ráda, ze jsem se stala aspoň jedním tvým číselným přírůstkem za rok 2015 :-) i když být číslo se mi moc nezamlouva :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak může být i hůř. Aspoň, že jsem měla velkou podporu od rodičů, jinak bych to asi nezvládla zůstat na praxi celý rok. Mě by se také nezamlouvalo být číslo. :-D

      Vymazat
  2. Tak to je pěkné že i taťka brečel :-) Jinak máš úplně skvělé statistky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem vůbec nečekala, že taťka bude brečet. Děkuji jsem za ně moc ráda. :)

      Vymazat
  3. To mě dostalo!!
    I jen to, že jsi brečela na praxích, měla jsi tu bouli a ten foťák ...
    No ... co k tomu říct!!
    :)

    http://knizniblogspot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to těžké psát o té praxi doufám že to tento rok bude lepší. :)

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že teď už jsi na praxi spokojená. Já když jsem v 11 nastoupila na gymp, taky jsem tam první týden skoro odmítala chodit, ale naštěstí jsem si zvykla a nakonec byla spokojená :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné shrnutí! :)
    Doufám,že pro tebe rok 2016 bude lepší a plný úspěchů,protože sis asi v minulém roce prožila nepěkné chvilky :/ :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥