Bylo nebylo #1

11.7.14

                                         

Toto meme vymyslela Kath. Cílem tohoto meme  je zveřejnit první větu z knihy, kterou čteme. Já ho budu dělat když začnu číst novou knihu. Já jsem se inspirovala hlavně blogem Bookshelf stories.

Název: Zapomenutá

Z anglického originálu: Forgotten

Autor: Catherine McKenziová

První věta: Sedím na kufru na kraji rozbahněné cesty protínající vesnici a čekám na znamení, že se můj odvoz blíží - vzlétnutí ptáků, záchvěvy půdy a od příchodu období dešťů i zvuk bahna čvachtajícího pod koly terénního vozu.

Kdyby to někdo četl tak mi napište do komentářů, jestli se vám to líbilo.

You Might Also Like

0 comments

Děkuji za komentář určitě si ho přečtu a odpovím na něj. Určitě také přidej odkaz na svůj blog. Nezapomeň zaškrtnout políčko chci zasílat oznámení, aby ti neunikla má odpověď. A měj se krásně. :)

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro ALbatros media

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství


Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství


Výsledek obrázku pro megaknihy

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro presco group


Výsledek obrázku pro kniha.cz