Posuď knihu podle obalu #3

27. 7. 2014

                             
Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberete si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Název: Cress - měsíční kroniky 3

Originální název: Cress

Autor: Marissa Meyerová

Anotace: Cress od dětství vyrůstala sama uvězněna v umělém satelitu. Jedinou společnost jí zde dělají počítačové obrazovky. Díky času strávenému s počítači se Cress  vypracuje ve špičkovou hackerku. Naneštěstí je však přinucena pracovat pro královnu Levanu a právě dostala rozkazy vystopovat Cinder a jejího pohledného průvodce. Cinder a kapitán Thorne jsou na útěku. Společně se Scarlet a Vlkem plánují svrhnout královnu Levanu a zabránit její armádě v invazi na Zemi. Právě Cress může Cinder a jejím společníkům pomoct. Odvážný pokus zachránit ji se však nezdaří a celá skupina se rozdělí. Cress má konečně svou svobodu, ale musí za ni zaplatit vyšší cenu, než si dovedla představit. A královna Levana nehodlá připustit, aby se někdo postavil do cesty její svatbě s císařem Kaiem. 
I když se Cress, Scarlet ani Cinder necítí být povolány k záchraně světa, zdá se, že jsou jedinou nadějí, kterou svět má.

Názor na obálku: Tato obálka se mi líbí nejvíce ze všech třech sérií. Já si sice tuto sérii asi nekoupím, protože to není můj šálek kávy ale ta obálka je prostě božská. Nejdříve jsem chtěla dát první díl, ale nakonec jsem sem dala tento. 

2 komentáře:

  1. V realu vypada obalka mnohem lepe..:) Jinak neni tvuj salek kavy? Holka to jsou nejlepsi retelingy co jsme kdy cetla. Ja tu serii zboznuju. Proste predelane pohadky, ktere ale nejsou jen predelane pohadky, ale maji i svuj pribeh..je to krasa. Pokud muzes, tak tomu dej jeste sanci. Myslim ze se ti to preci jen zalibi..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná si ji přečtu ale fakt nevím jestli se mi to bude líbit.

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥