Moji oblíbení youtubeři a blogerky

3. 7. 2014

Ahoj chtěla jsem napsat nějaký článek tak mě napadlo toto.
Já mám ráda jak české ale i zahraniční youtuberky, ale zahraniční blogery nesleduji, protože neumím dost anglicky abych si nějaký článek přečetla.


                      YOUTUBERKY

1) Jako první bych začala českou youtuberkou její kanál se jmenuje TheTeenGirlLooks. Jmenuje se Aneta a je jí 13 let. Když jsem našla její youtube kanál, tak jsem myslela že je starší, ale to nevadí. Má super videa především Beauty. Je hodně veselá a dobře mluví do videí. Určitě se na její kanál koukněte :)

                          

2) Jako druhou bych dala Shopaholic Nicol. Jak už z jména zní jmenuje se Nikola a je jí 24 let. Také strašně dobře mluví ve videích někdy až moc rychle a je opravdu hodně příjemná. Videa a její blog má o všem možném.

                                    

3) Jako třetí je už zahraniční youtuberka StilaBabe09. Pochází z Kalifornie jemenuje se Meredith Foster je jí 19 let. Má především Beauty videa, je strašně veselá a má strašně dobrou grafiku videí.

                                   

4) Jako čtvrtou tady mám beautybaby44. Pochází z Bostonu jmenuje se Lindsey Hughes je jí 20 let. A je to samí jako Meredith. Má skvělé vlogy (livinlikelindsey) na ně se nezapomeňte mrknout.

                                           



                              BLOGERKY

1) Jako první blogerku spíše blogerky bych dala sestry z a cup of style.Jmenují se Nicol a Lucie Ehrenbergerová je jim asi 18 let. Jejich blog se věnuje módě. Jsou strašně simpatické.

                                     

2) Toto je knižní blogerka, ale je to také youtuberka o kom je řeč? o Rodaw z knihánkova. Její asi také osmnáct bydlí na Moravě a má supr rodinu. Jak jsem řekla věnuje se knihám.

                                     

Dalo mi to tedy hodně práce :) tak doufám že se na to někdo koukne.

Jestli někdo někoho zná tak napište do komentářů.

Přeji hezký slunný den.

9 komentářů:

  1. ja bohuzel videa moc nedavam a to hlavne proto, ze se mi to v pocitaci kuli rychlosti netu hrozne seka a nemam na to nervy :( ale dik za inspiraci, az se mi to treba jednou rozjede, kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc si vážím komentáře a máš opravdu hezký blog (budu tě sledovat)

      Vymazat
  2. Rodaw sleduji a občas holky z A cup of style, ale nejsem moc na beauty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu já také moc nejsem na beauty ale koukám se na ně jo a také máš krásný blog (píšou mi dobré blogerky) :)

      Vymazat
  3. Ze zmíněných znám jen Rodaw, ta je opravdu výborná! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je já ji mám nejraději z knižních youtuberů (také se kouknu na tvuj blog vypadá také dobře)

      Vymazat
  4. Děkuju Ti hrozně moc!! :) Sice bydlím na Moravě ( :D ), ale jinak moc děkuju!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to myslela jako na východě České republiky ale opravím to :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥