Lucy life #6

7. 7. 2014

Zdravím vás, jak se máte? já dobře.

V sobotu jsem vstávala v 6:45 hodin, protože jsme s celou rodinou jely do Mladé Boleslavi pro mého nevlastního bráchu jeho syna a přítelkyni potom jsme s nimi jely spět do Prahy do zoo (oni tam nikdy nebyli tak jsme jim to chtěli ukázat). Budu dělat na zoo samostatný článek tak se můžete těšit. Oni spali u nás tak jsme grilovali a přišly také sousedi. Sice chvíli jsme drželi slunečníky protože pršelo, ale pak ani kapka nespadla. Já jsem šla v půl dvanácté už spát, protože jsem byla strašně unavená z té zoo.

 V neděli jsem byla furt jen v bazénu a na večer jsme zase šli k sousedům na grilovačku, ale v deset jsme šli, protože máma a táta museli brzy ráno stávat do práce. Dnes jsem byla také jen v bazénu až to teď protože je bouřka a prší :(

Na obrázcích můžete vidět jak jsme stavěli bazén (je hodně vysoký, ale já jsem to fotila z kopečka tak vypadá jinak)

Přeji vám krásný den já si ho už neužiji když prší a je bouřka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥