Zapomenutá - recenze

23. 7. 2014

Román od Kanadské autorky Catheriny McKenzieové.





"Sedím na kufru na kraji rozbahněné cesty protínající vesnici a čekám na znamení, že se můj odvoz blíží".

NĚCO O AUTOROVI

Catherine McKenzieová se narodila a vyrostla v kanadském Montrealu, kde také dnes pracuje jako právnička. Tato mladá talentovaná autorka se prezentuje jako skvělá vypravěčka, která umí vytvořit příběh, jenž vás zcela pohltí, vtáhne do sebe jako "černá díra" a nedovolí vám odejít, dokud román nedočtete.

                                  "Během následujícího týdne dostává můj život pevný řád".

Tento příběh vypráví o Emmě Tupperové která na přání své matky odletěla do Afriky, ale strávila tam více času než plánovala. Přežila zemětřesení, ale když se vrátí do bytu nejde ji dát klíč do zámku. Dozví se, že její byt patří někomu jinému a že ji prohlásili za mrtvou. Také se dozvídá že přišla o prestižní práci a o přítele, kterého ji přebrala její úhlavní nepřítelkyně. Muž který bydlí v jejím bytě jí dovolil tam zůstat. Vrátí se její přítel k ní nebo ne? Vše se dozvíte po přečtení této krásné knihy.


       "S trhnutím se proberu. Na hrudi svírám láhev prémiové Whisky, jako by to byla dětská panenka".

Tato kniha je dobrá, sice pár stránek mě nebavilo ale to se dá zvládnout. Jak jsem psala nahoře je to romantická kniha, která je dobře napsaná.. Řadí se tedy k mým deseti nejlepším knihám které jsem za svůj život přečetla. Také jako u minulé recenze si chci koupit její další knihu Manžel na objednávku. Zapomenutou u nás vydalo nakladatelství Fortuna Libri v roce 2012. Má 352 stran a přeložila ji Jana Hejná.

                                                                                                                                               Hodnocení:

                                                                                                                                                   5/5




2 komentáře:

  1. Na Manžela jsem také zvědavá, ale ne tolik, abych ho kupovala za plnou cenu. Počkám si, až bude kniha zase v nějaké výraznější slevě. :) Mně se příběh také líbil, ale nezařadila bych ho asi mezi nejlepší knihy, které jsem četla. Má hromadu much a především jsem čekala trochu více. Ale jako takové lehké čtení to neurazí a navodí to příjemnou atmosféru. To na romantických knihách miluju, že se po jejich dočtení musím usmívat. :)
    Příště zkus své dojmy třeba trochu více rozepsat, někdy je to těžké, ale zkus třeba popsat, co se ti nelíbilo, co líbilo, co tě třeba konkrétně nebavilo na těch několika stranách atd.. :) Neber to jako kritiku, jen jako radu. Doufám, že se nenaštveš, neurazíš, ymslím to v dobrém. :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥