On My Wishlist #1

26. 7. 2014

                                          

Jedná se o týdenní meme, které pořádá Book Chick CityJeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i, novější nebo knihy, které teprve vyjdou. 

                                          Já jsem si dnes vybrala:

                                                   Léto na druhý pokus

Já jsem se o této knize zmínila v tomto článku. Tam jsem také psala, že jsem četla jednu její knížku Amy a Roger na cestě. Já nevím jestli dostanu tuto knížku k narozeninám, ale asi ne, protože mám vybranou jednu dražší věc a není to kniha. Asi si ji koupím někdy v září nebo v říjnu.

Doufám že se máte krásně a že si užíváte prázdniny (pomalu se nám to krátí že?).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥