Lucy life #7

31. 7. 2014

Ahoj, už je to tak dávno co jsem psala článek Lucy life naposledy 7.7. Moc se toho u nás nestalo. Jedna větší událost se odehrála minulý čtvrtek asi ve čtvrt na čtyři ráno.



Já jsem se vzbudila a najednou vidím z okna asi pět policejních aut a hodně policistů s baterkami, dozvěděla jsem se od mámy že hledají nějaký zloděje kteří ukradly měď z domu který je poblíž našeho. Asi po hodině slyšíme s mámou dědu jak venku píská a křičí aby jsme mu přinesly klíče od branky. Než tam máma doběhla, tak tam byl už jeden policista a běžel za tím zlodějem. Před naší brankou ho vyslýchaly a ptaly se kde je ten druhej, který s ním také krad. Druhý policista hledal u sousedů jestli není schovanej za stromem nakonec tam byl. Před naší brankou je takový keř a tam měli všechno schované.

Vše skončilo asi v pět a tak jsem mohla jít konečně spát (chudák můj táta vůbec se nevyspal, protože musel vstávat už v půl šesté). Bohužel já jsem se také nevyspala. Jsem prostě strašnej strašpytel, můžu vám tu vyjmenovat čeho všeho se bojím, ale to by byl ještě delší článek než je teď.

Těším se strašně na sobotu pojedeme na Bowling (nikdy jsem ho nehrála). Určitě budu fotit, máte se na co těšit.

Teď na konci článku bych vám chtěla ukázat fotky které se mi nakupili na Tumblr a Twiteru tady je máte (nejsou všechny) :



                                                              Toto jsem měla k večeři.


Fotila jsem knížku do recenze.





Psala jsem si recenzi na papír.


I o prázdninách se musím učit angličtinu (potřebuji jí na střední).


Fotila jsem knihu do recenze.





A to jsem měla někdy k večeři.

Jestli chcete vidět další fotky koukněte se na můj Tumblr, Twitter, Facebook (v postranní liště)

A v sobotu se těšte na článek hádejte co to bude :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥