Filmová podoba týdne #4

18. 8. 2014

Jedná se o meme, které pořádá Niklaus. Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové nebo seriálové zpracování knih.


Poster k filmu 
      Milý Johne
      
     
    Název: Milý Johne

Režisér: Lasse Halström

Podle knihy: Milý Johne - Nicholas Sparks

O čem film je:   Režisér Lasse Halström, tvůrce poetických hitů Pravidla moštárny a Čokoláda, natočil silný romantický příběh lásky, která musí neustále překonávat odloučení a nepřekonatelné dálky. Mladý voják potká mladou dívku a pro oba je z toho osudová láska. Namísto happy endu však přichází život, voják musí spět k jednotce a do služby je v následujících letech povoláván stále častěji. Svůj životní vztah žijí oba milenci hlavně prostřednictvím dopisů a společného času je málo. Je vojenská služba dostatečný důvod k životu? Kdy bude "Milý Johne" napsáno naposledy?

Můj názor: Na tento film jsem se koukala poprvé, když mi bylo třináct a vůbec jsem nepochopila konec. Ale včera když jsem si ho pustila znovu, tak to už celé chápu :) Film se mi líbil stejně jako před dvěma lety. Je to smutný romantický příběh. Mě se strašně líbí filmy podle knih Nicholase Sparkse. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥