GoodReads - Tag

28. 8. 2014


Jak možná víte nedávno jsem se zaregistrovala na GoodReads, tak mě napadlo že bych mohla udělat další Tag.

1. Jakou knihu jsi naposledy přečtla?
Knížku Za hlasem srdce - Jacqueline Wilsonová. Kniha se mi líbila.

2. Co právě čteš?
Désirée - Annemarie Selinko a doufám že to do soboty konečně přečtu.

3. Jakou knihu jsi naposledy zařadila do poličky to-read?
Poslední píseň - Nicholas Sparks.

4. Jakou knihu si plánuješ přečíst, až dočteš, co právě čteš?
Knihu Nádherně tlustá - Jen Lancasterová. 

5. Používáš hvězdičkové hodnocení?
Na GoodReads používám hvězdičkové hodnocení a i na blogu dávám kolik hvězdiček bych této knize dala.

6. Účastníš se 2014 reading challenge?
Ano, ale začala jsem teprve nedávno (v srpnu). 

7. Máš wishlist?
Určitě ano a nějak se mi to rychle kupí :)

8. Jakou knihu si plánuješ koupit jako další?
Knihu Chlapec na dřevěné bedně - Leon Leyson. Chtěla bych si jí koupit koncem září, a dostanu výplatu.

9. Jaké jsou tvoje oblíbené citáty?
Já mám jen jeden : Prožij den, jako by byl tvůj poslední.

10. Tvoji oblíbení autoři?
Už od malička mám ráda Jacquelinu Wilsonovou, ale od jedenácti spíše Nicholase Sparkse.

11. Jsi v nějaké skupině?
Zatím ne.

12. Nějaká otázka, kterou chceš přidat?
Asi ne :)

2 komentáře:

  1. Skvělý TAG ;).
    Poslední píseň je nádherná kniha :), určitě si ji taky přečti :)).
    A Chlapec na dřevěné bedně, jsem strašně ráda že si knihu koupíš, snad se ti taky bude líbit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední píseň si určitě přečtu (mám jí doma) a na knihu Chlapec na dřevěné bedně se strašně těším :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥