GoodReads - Tag

28.8.14


Jak možná víte nedávno jsem se zaregistrovala na GoodReads, tak mě napadlo že bych mohla udělat další Tag.

1. Jakou knihu jsi naposledy přečtla?
Knížku Za hlasem srdce - Jacqueline Wilsonová. Kniha se mi líbila.

2. Co právě čteš?
Désirée - Annemarie Selinko a doufám že to do soboty konečně přečtu.

3. Jakou knihu jsi naposledy zařadila do poličky to-read?
Poslední píseň - Nicholas Sparks.

4. Jakou knihu si plánuješ přečíst, až dočteš, co právě čteš?
Knihu Nádherně tlustá - Jen Lancasterová. 

5. Používáš hvězdičkové hodnocení?
Na GoodReads používám hvězdičkové hodnocení a i na blogu dávám kolik hvězdiček bych této knize dala.

6. Účastníš se 2014 reading challenge?
Ano, ale začala jsem teprve nedávno (v srpnu). 

7. Máš wishlist?
Určitě ano a nějak se mi to rychle kupí :)

8. Jakou knihu si plánuješ koupit jako další?
Knihu Chlapec na dřevěné bedně - Leon Leyson. Chtěla bych si jí koupit koncem září, a dostanu výplatu.

9. Jaké jsou tvoje oblíbené citáty?
Já mám jen jeden : Prožij den, jako by byl tvůj poslední.

10. Tvoji oblíbení autoři?
Už od malička mám ráda Jacquelinu Wilsonovou, ale od jedenácti spíše Nicholase Sparkse.

11. Jsi v nějaké skupině?
Zatím ne.

12. Nějaká otázka, kterou chceš přidat?
Asi ne :)

You Might Also Like

2 comments

  1. Skvělý TAG ;).
    Poslední píseň je nádherná kniha :), určitě si ji taky přečti :)).
    A Chlapec na dřevěné bedně, jsem strašně ráda že si knihu koupíš, snad se ti taky bude líbit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední píseň si určitě přečtu (mám jí doma) a na knihu Chlapec na dřevěné bedně se strašně těším :)

      Vymazat

Děkuji za komentář určitě si ho přečtu a odpovím na něj. Určitě také přidej odkaz na svůj blog. Nezapomeň zaškrtnout políčko chci zasílat oznámení, aby ti neunikla má odpověď. A měj se krásně. :)

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro ALbatros media

Výsledek obrázku pro baronet nakladatelství


Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro cosmopolis nakladatelství


Výsledek obrázku pro megaknihy

Spolupracuji s

Výsledek obrázku pro presco group

Výsledek obrázku pro paseka