Týden s knížkou #1

31. 8. 2014


I já budu ode dneška psát každou neděli  Týden s knížkou. Tento týden jsem dočetla Désirée a začala číst Nádherně tlustá.

Přečtené knihy:
Jedinu knihu co jsem tento týden přečetla je Désirée recenzi si můžete přečíst zde. Jestli jste si přečetli mou recenzi, tak víte že mě tato kniha moc nebavila. Myslela jsem si že ji rychle dočtu, protože bude skvělá, ale opak je pravdou. Četla jsem ji měsíc a nebavila mě. Já jsem si tuto knihu půjčila od babičky, která ji nečetla a asi už nikdy nebude. Dál se k ní vyjadřovat nebudu, když tak si to přečtěte v mé recenzi.





Začala jsem číst:
Od soboty čtu knihu Nádherně tlustá, která se mi zatím strašně líbí. Jsem na straně 43 a zatím neexistuje stránka u které bych se nezasmála. Autorka v této knize píše o sobě jak držela dietu, ale píše také o svém životě. Jsem ráda že mi ji teta dala a hned se jí zeptám jestli tuto knihu četla. I moje máma by si jí chtěla přečíst a to četla nějakou knihu naposledy na základce.                                                                                                                                    





Jinak je neděle poslední den prázdnin a já jsem už teď vystresovaná z prvního dne na nové škole. Tímto bych se chtěla zeptat: Kdo z vás de na novou školu?
V sobotu večer jsem chtěla napsat recenzi na Désirée, ale nemohla jsem, protože jsme byly u sousedů do půlnoci, což je u mě divné, protože chodím spát v jedenáct. Užijte si krásný poslední den prázdnin :)

Co jste přečetli tento týden vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥