Moje oblíbené dvě knižní blogerky

18. 8. 2014

Chtěla jsem dnes napsat ještě jeden článek, tak mě napadl tento je sice krátký ale doufám že to nevadí.

1. O Rodaw jsem vám už říkala, ale každý kdo začne blogovat o knihách by o ní měl vědět. Její blog se jmenuje Knihankov a byl založen roku 2012 já jsem tento blog našla, když jsem chtěla vědět něco o jedné knize a strašně mi pomohl (spíše mi pomohlo její video). Žije na Moravě. Má skvělou mámu a babičku, ale také čtyři pejsky Arínka, Vilíka, Cvrčka a Kubíčka. Rodaw má ráda Titanic proto má takovouto přezdívku. Narodila se na Halloween roku 1995, hraje spoustu let na klavír a chodí na Gympl. Rodaw nepíše jen články ale dělá také skvělé videa na YouTube.




2. Další kdo mi pomohl byl blog Život s knihami vede ho veselá slečna pod přezdívkou Mona. Je jí patnáct let a bydlí v Praze. Dříve hrála na zobcovou flétnu, ale teď hraje na kytaru a tančí Streed dance. Má ráda matematiku a svého psa Dennyho. Svou vlastní doménu si založila v roce 2013, ale měla i blog na blogspot.cz. Také nepíše jen články ale dělá i videa na YouTube.


Jaké máte své nejlepší knižní blogerky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥