Březnové a dubnové čtení 2015

10. 5. 2015


Březen i duben byl v počtu přečtených knih velice skromný, v každém měsíci jsem přečetla jen jednu knihu. Tyto dva měsíce jsem měla čtecí krizi, proto jsem přečetla tak málo knih, ale čtecí krize je už za mnou a doufám, že v květnu přečtu více knih.


 V březnu jsem přečetla Vypravěčku od Jodi Picoultové. Tato kniha byla skvělá a doufám, že si ji jednou znovu přečtu. Jak víte, mám ráda knihy o druhé světové a tato kniha se mi rozhodně nemohla vyhnout. Četla jsem samé pozitivní recenze, proto jsem od této knihy čekala to nejlepší a musím říct, že po přečtení první kapitoly jsem věděla, že se mi tato kniha bude zamlouvat. Recenzi si budete moct přečíst příští týden.


Také v dubnu jsem přečetla knihu o druhé světové a to Zlodějku knih od Markuse Zusaka. Nebít filmu, na který jsem se koukala před knihou, tak ani nevím, že nějaká kniha existuje. Film se mi hrozně moc líbil a doteď jsem se na něj podívala více než dvakrát. Díky filmu jsem od této knihy čekala, že mě pohltí a nebudu chtít přestat číst. To by se také stalo nebít čtecí krize. Zlodějku knih mohu jen doporučit, určitě si ji přečtěte a koukněte se na film. Myslím si, že jak kniha, tak i film se každému budou líbit. Recenzi očekávejte v průběhu tohoto měsíce.

Jsem zvědavá, jaké knih přečtu v květnu. Jednu knihu už mám dočtenou a to Hledání Aljašky a musím říct, že tato kniha je pro mě lepší než Hvězdy nám nepřály, jsem hrozně zvědavá na Papírová města. Kolik knih jste v dubnu přečetly vy? Četli jste nějakou knihu, kterou byste mi doporučili? 



10 komentářů:

  1. Vypravěčka je nádherná kniha :3

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Obě knížky plánuju, snad se k nim dostanu dřív než za pět let :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na Vypravěčku sa v najbližšej dobe chystám, takže na recenziu som zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rád bych si je taky přečetla, tak snad po maturitě bude víc času :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Máš strašně moc krásnej blog :) jsem tvým pravidelným čtenáře, ráda bych tě pozvala na můj blog :) http://life-babylove.blogspot.cz/ byla bych moc ráda, pokud by se ti zalíbil a ty se stala také mým čtenářem :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥