Posuď knihu podle obalu #32

3. 5. 2015


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Název: To prší moře

Autor: Radka Třeštíková

Anotace:  Napínavé psychologické drama jedné zdánlivě obyčejné rodiny, ve kterém autorka umožní čtenáři nahlédnout nejen do křehké duše dvacetileté Hanky, ale také do osudů dalších, vzájemně propojených postav. S lehkostí sobě vlastní vypráví nelehký příběh o pocitech. O bolesti, o nedorozumění, o strachu, o bezpodmínečné lásce, o otázkách a odpovědích, které se všichni snažíme v životě najít. O naději.






Názor na knihu:
Tuto knihu jsem neznala do té doby, než jsem si včera přečetla recenzi na blogu What Jane Read. Po přečtení recenze jsem z této knihy byla unešená, protože jsem se hned koukla, kolik tato kniha stojí a rozhodně si ji chci koupit. Obálka se mi hrozně líbí a myslím si, že lepší nemohly udělat. Mě moc nebaví knihy od českých autorů/autorek, ale myslím si, že tato by mě mohla bavit. Četly jste tuto knihu, Líbila se vám? A kdo si ji chce přečíst?

12 komentářů:

  1. Na knížku jsem narazila zrovna včera a taky mě láká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu nepoznám, avšak veľmi sa mi páči názov, je pútavý a originálny :-) Obálka je pekná, ale príde mi ako filmová, neviem či je alebo nie, každopádne nie je najhoršia, no mňa až tak neoslovila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí, ale hlavně se mi nejvíce líbí příběh. :)

      Vymazat
  3. Ano, ano, i já po přečtení recenze u Jane mám na tuto knihu spadeno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé jsem zvědavá jak se nám bude líbit. :)

      Vymazat
  4. Wow, tahle kniha mě zaujala už názvem! A obálka je úžasná, o přečtení určitě popřemýšlím, jdu si přečíst zmiňovanou recenzi. :)
    Já mám zase ráda knížky českých autorů, snažím se jim dávat šanci a za poslední rok už jsem objevila několik vskutku dobrých autorů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si recenzi přečti! :)
      A jaké knížky českých autorů se ti nejvíce líbily? :)

      Vymazat
  5. Hm, tak tohle vypadá opravdu zajímavě. Možná bych to mohla po svojí špatné zkušenosti s českými autory zkusit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus. Myslím si že se nám to bude líbit. :)

      Vymazat
  6. Po knize už nejakou dobu pokukuji. Mám v plánu si ji brzo přečíst.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥