Jaké knihy vychází v květnu 2015

9. 5. 2015


Tento měsíc jsem si vybrala zase jenom tři knihy, které mě zaujaly.

Jedna malá lež - K. A. Tucker
vychází 6. 5. 2015 (Baronet)

Livia byla vždycky „slečna Dokonalá“, ale po nástupu na prestižní univerzitu zjišťuje, že to s ní zase tak skvělé není. Musí zvládnout první překážky, deziluzi, přizpůsobit své plány do budoucnosti a hlavně změnit přístup sama k sobě. A do toho se jí ještě připlete láska... není divu, že v tom víru změn natropí pár chybiček. Jenže chyby jsou od toho, aby se napravovaly, a nová Livia bude možná ještě mnohem zajímavější osobnost než ta, za kterou se kdysi považovala.


Girl Online - Zoe Sugg
vychází 13. 5. 2015 (Jota)

Penny má tajemství. Pod přezdívkou Girl Online si začne psát blog o svém každodenním životě - o klucích a kamarádkách, o trablech ve škole i doma, ale také o záchvatech paniky a úzkosti, kterými v poslední době trpí. Když už je situace na všech frontách na pováženou, rodiče ji odešlou na pár měsíců na střední školu do New Yorku. A tam Penny potká Noaha: úžasného charismatického muzikanta, kterému se prostě nedá odolat. A vůbec poprvé v životě se doopravdy zamiluje. A jak jinak (je přece blogerka!), o své pocity se upřímně podělí se všemi čtenářkami svého anonymního blogu. Jenomže Noah má taky svoje tajemství. A kvůli němu její anonymita na webu jednoho dne praskne jako mýdlová bublina - a v ohrožení se neocitne jenom ona, ale i její vztah k nejbližším přátelům.


Fangirl - Rainbow Rowellová
vychází 7. 5. 2015 (Yoli)

Ačkoli jsou na fyzickou podobu každá úplně jiná, Cath odjakživa sdílela se svým dvojčetem Wren všechno: oblečení, trápení s rodiči i vášeň pro knížky o mladém kouzelníkovi Simonu Snowovi. Jenomže teď obě nastupují na vysokou školu a Wren poprvé nechala Cath na holičkách - nechce s ní bydlet na koleji. Potíž je v tom, že Cath na rozdíl od sestry není právě společensky zdatná. Jejím Přirozeným prostředím je internet, kde se nemusí nikomu dívat z očí do očí a kde tisíce fanoušků nadšeně čtou její povídky ze světa Simona Snowa. A to je svět na hony vzdálený bludišti školních budov, v němž číhají nástrahy v podobě všech možných fóbií, děsivých spolubydlících s neodbytnými kamarády a profesorek tvůrčího psaní, které o fanfikcích nechtějí ani slyšet. Co ale Cath zbývá, než zachovat klid a nedat se?




14 komentářů:

  1. Veľmi sa teším na Fangirl (u nás je preložená ako Fanúšička :D) a taktiež Girl Online. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Girl online jsem už četla někdy v lednu v angličtině a jako je to takový cute, roztomiloučký. Není to žádný zázrak, taková moderní "pohádka o princezně" pro holky :D A i když já na tyhle romantický puberťácký věci nejsem, tak mě to bavilo. Fajn odpočinek.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedna malá lež vypadá opravdu nádherně :O Vidím, že to bude celkově měsíc spíše pro holky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny tři knihy chci taky :D a ktomu ještě knihu Teorii všeho, Hranice nevinnosti a Zůstaň se mnou, které taky vycházejí... Květen prostě bude lásky čas :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já se moc těším na Fangirl a vím, že sestra plánuje koupit Girl Online, takže tu si taky přečtu. :) Super článek! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kéž bych byla jako ty a vybrala si jenom tři knihy. :D Mě teda v květnu zaujalo mnohem víc knih. :D I když se musím pochválit, protože už mám z toho jednu knihu přečtenou - Druhou stříbrnou knihu snů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zaujaly jen tyto. Ale musím šetřit, tak mi to ani moc nevadí. :)

      Vymazat
  7. Krásné knihy,nejvíc mě asi zaujala Jedna malá lež :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším až si ji koupím a také se mi líbí ta krásná obálka. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥