Posuď knihu podle obalu #33

31. 5. 2015

Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Název: Agnes

Autor: Hannah Kentová

Anotace:  Islandský příběh o touze a zradě. Děj se odehrává na Islandu, kde jsou lidské vztahy utvářeny nádhernou, avšak drsnou severskou přírodou, ale i každodenním tvrdým bojem o živobytí. Agnes Magnúsdóttir, mladá žena, je odsouzena za brutální vraždu svého pána a milence, a je poslána na izolovanou farmu strážníka Jóna Jónssona, aby zde čekala na popravu. Jeho rodina je zděšená, že má poskytnout domov odsouzené vražedkyni, a zpočátku jí opovrhuje. Jen Tóti, mladý kněz, který se stane Agnesinou duchovní oporou, cítí při svých návštěvách odsouzené potřebu porozumět jí a pochopit, co se vlastně stalo. Když však letní měsíce vystřídá zima a tvrdý farmářský život přinutí celou domácnost pracovat bok po boku, všichni Agnes poznávají blíže. Postupně se vynořuje její tragický příběh o touze a zradě a najednou vyplývá, že nic není tak, jak se na počátku zdálo.

Názor na knihu:
Tato kniha má opravdu krásnou obálku a ráda bych si ji koupila. Když jsem zjistila, že je v Levných knihách, tak jsem si ji musela napsat na seznam jako první. Jsem na tuto knížku hodně zvědavá a doufám, že se mi bude líbit. V červenci chci konečně začít nakupovat knížky a tak už mám hodně dlouhý seznam. Díky tomu, že jsem na něco šetřila, tak jsem si od Ledna (ano čtete dobře) nic nekoupila. A také díky tomuto šetření mám skoro dočtené všechny resty. Už se na léto hodně těším, protože vyšlo od Ledna tolik skvělých knih.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥