UNBOXING #4

13. 5. 2015


V dubnu se mi ozvalo internetové knihkupectví Mega knihy a zeptalo se mě, jestli chci další recenzní výtisk a který, tak jsem si zvolila tento a 12. května mi konečně přišel.





Zase dobře zabalený balík. Musím pochválit.


A tady to je.

 Četli jste tuto knihu nebo se chystáte?

12 komentářů:

  1. Moc si ji chci přečíst, snad se k ní dostanu... :)
    Vypadá vskutku krásně a všichni ji chválí. <3 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně doporučuji! Tahle kniha je moje láska :*

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle knížku si už hrozně dlouho chci přečíst, láká mě ta témtika :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tuto krásku už jsem dlouho u nikoho neviděla:) Vím, že kolem toho byla celkem vlna, ale to už bude nějaký pátek zpátky:)
    Každopádně, já ji ještě nečetla, téma lákavé, těším se na recenzi;)

    OdpovědětVymazat
  5. S klidným srdcem můžu říct, že je to má nejoblíbenější kniha, doporučuju ji fakt všem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem na ni zvědavá, ale věřím tomu, že mě nezklame. :)

      Vymazat
  6. jak mohu takovou sanci taky od knihkupectvi ziskat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem se sama sebe také ptala, když jsem ten e-mail od tohoto knihkupectví dostala. Já ti moc nepomůžu, ale určitě se zeptej více blogerů. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥