TBR květen

14. 5. 2015


Rozhodla jsem se, že by bylo dobré, kdybych vám psala co bych si chtěla za každý měsíc přečíst a proto jsem se rozhodla, že budu psát TBR. Jsem zvědavá, jestli budu číst to, co ten daný měsíc chci přečíst. V květnu bych ráda přečetla tři knihy.



Jako první sem dám knihu Hledání Aljašky, kterou jsem sice už přečetla, ale snad to nevadí, tuto knihu jsem dočetla 10. Května a musím říct, že se mi velice líbila. Pro mě tato kniha byla lepší, než Hvězdy nám nepřály a jsem tedy zvědavá, jaké budou Papírová města.


Jako další knihu, kterou bych chtěla přečíst je Bezpečný přístav. Tuto knihu momentálně čtu a také se mi hodně líbí. Sice jsem jako první viděla film, ale to nevadí i tak se mi doufám bude kniha zamlouvat. Od Sparkse jsem přečetla jedinou knihu a to Poslední píseň, která se mi také velice líbila a určitě doporučuji si nějakou knihu od Sparkse přečíst.


A jako poslední knihu, kterou bych si ráda přečetla je V šedých tónech. Je to můj druhý recenzní výtisk od Mega knih a musím vám říct, že se na tuto knihu velice těším a jsem zvědavá, jak se mi bude příběh líbit. O této knize jsem četla samé pozitivní recenze a myslím si, že i já tu pozitivní recenzi napíši, protože knihy o válce mám hodně ráda.

Jaké knihy byste si rádi v květnu přečetly vy? Četly jste nějakou knihu, o které jsem napsala a líbila se vám?

Hledání Aljašky / bux
Bezpečný přístav / bux
V šedých tónech / bux




8 komentářů:

  1. Hledání Aljašky si také někdy hodlám přečíst. Už jsem od Greena četla Hvězdy nám nepřály i Papírová města a obě knihy se mi moc líbily, teď jen doplnit sadu a přečíst zbývající dvě Greenovky. :)
    Já od Sparkse četla zatím jen Nezapomenutelnou cestu, která je zfilmovaná pod názvem Dlouhá cesta a moc se mi to líbilo. Bezpečný přístav a Poslední píseň jsem zatím jen viděla. :)
    A co se týče V šedých tónech, tak knihu mám v merku. Od této spisovatelky jsem zatím četla jen Potrhaná křídla a moc se mi líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hledání Aljašky si rozhodně přečti doufám že se ti bude tato kniha líbit. :)
      Já jsem doposud všechny zfilmované knížky od Sparkse viděla a musím říct, že všechny filmy se mi líbily, tak jsem zvědavá na všechny jeho filmy. :)
      Na Potrhaná křídla se chystám už delší dobu, ale ještě jsem si tuto knihu nepořídila. :)

      Vymazat
  2. Bezpečný prístav je skvelá kniha. Hledání Aljaškysi cchem prečitať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jestli kniha bude stejná jako film. Zatím jen pár jiných věcí nacházím v této knize. Hledání Aljašky rozhodně doporučuji. :)

      Vymazat
  3. Hledání Aljašky se mi velmi líbilo. I když po přečtení knihy jsem nebyla schopna chvíli pozitivně přemýšlet. Zkrátka jsem měla z příběhu trochu depku :/ A úplně stejné to bylo s knihou V šedých tónech, která je sic úžasná, ale její děj mě trochu zasáhl ......

    Zvu tě na malou soutěž na mém blogu, zde je odkaz:http://milujemekihy.blogspot.cz/2015/05/soutez.html#more

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj především máš nádherný blog i články.
    Hledání aljašky jsem si teď přitáhla domů z knihovny spolu s Papírovými městy a jsem zvědavá jak se mi knihy budou líbit.
    V šedých tonech - ta kniha mě láká už nějakou tu dobu,protože období války miluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc si toho vážím :) Já mám také ráda období války jsem na tuto knihu hodně zvědavá ještě jsem s ní nezačala. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥