První blogové narozeniny

15. 5. 2015



Už je to rok co jsem se rozhodla založit si blog a rok od mého prvního článku, kde jsem se vám představovala (článek si můžete přečíst tady). Blog jsem si založila hlavně kvůli knihám, které mám moc ráda a chtěla jsem se podělit o mé pocity z nich.

Měla jsem spousty blogů (hlavně na blog.cz), ale ani jeden mi nevydržel déle než dva měsíce, buď mě to nebavilo, nebo jsem tam měla všude nějaké hnusné komentáře a tak jsem s tím skončila. Ale to mi bylo asi jedenáct a psala jsem hlavně o známých celebritách a o tom co bylo ve škole. Tou dobou by mě nenapadlo, že budu psát blog o knížkách i když jsem hodně četla. Ve čtrnácti jsem našla video na You Tube, kde Rodaw (tenkrát jsem nevěděla kdo to vůbec je) ukazovala knížky, které si koupila, a mě to přišlo hodně skvělé. Pouštěla jsem si všechny její videa a až pak jsem zjistila, že existují také blogy o knížkách. V tu dobu jsem byla jen u počítače a četla si nové recenze, které na svůj blog blogerky/blogeři dávali a mě přišlo super, že to mohou s někým svoje pocity z knih sdílet a tak jsem si založila blog.

Sice jsem pár týdnů psala jakoby jen pro sebe, ale doufala jsem v to, že se na můj blog někdo podívá a tak jsem to nevzdala. Jednou jsem přišla do školy a na počítači se mi objevil první komentář a hned jsem to musela říct mámě, tátovi a bráchovi měla jsem neskutečnou radost a dodneška když si na to vzpomenu, vždy se usměju. Ten první komentář napsala Rachel Roo (určitě se koukněte na její blog)a jsem za ten komentář hodně ráda, protože jsem věděla, že si můj článek někdo přečetl.

STATISTIKA BLOGU:
·         13 120 návštěv blogu
·         40 pravidelných čtenářů
·         48 lidí můj blog sleduje na Google+
·         72 lidí můj blog sleduje na Facebooku
·         16 lidí sleduje můj blog na Twitteru
·         75 lidí mě sleduje na Instagramu
·         34 lidí mě sleduje na GoodReads
·         I s tímto článkem jsem napsala přesně 300 příspěvků
·         1 130 komentářů

Jsem ráda, že tyto čísla pořád rostou a že blog nepíšu jen „pro sebe“. Díky vám píšu tento blog ještě s větší chutí a jsem ráda, že se tu najde i spoustu lidí, kteří se sem stále vracejí.

Za tento rok se toho hodně událo, měnila jsem snad 100x vzhled blogu a našla jsem konečně jeden vzhled, který doufám tu vydrží déle než ty ostatní. Díky blogu mám spolupráci s jedním knihkupectvím a i když má spoustu knižních blogerů hodně spoluprací, tak mě ta jedna zatím stačí a zatím jsem se ani neodhodlala o nějakou spolupráci si napsat.

Moc děkuji lidem, kteří mi psaly jak bych mohla napsat lepší recenzi (a nepsaly to tím stylem, proč tu recenzi vůbec píšeš je hrozná a příšerně krátká radši nic nepiš), ale dávali mi tam rady jak bych mohla tu recenzi zdelšit a jak by se jim líbila, ale mám ráda i ostatní komentáře a proto na ně vždy s radostí odepíši.

Jestli jste to dočetly až sem, tak před vámi smekám a ještě jednou DĚKUJI, ŽE SE SEM VRACÍTE A ZANECHÁTE KOMENTÁŘ.  Doufám, že mi blogování vydrží co nejdéle a že vy se sem budete i nadále vracet.


4 komentáře:

  1. Gratulujem,prajem veľa čitateľov :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji k prvním blogovým narozeninám a také ke krásným statistikám. :) Do dalšího roku ti samozřejmě přeji, aby ti to blogování vydrželo a oslavila tak s blogem ještě spoustu takových let! :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥