Teaser Tuesday #16

12. 5. 2015


Toto meme pořádá Should Be Reading.

Název knihy: Bezpečný přístav

Autor: Nicholas Sparks

Počet stran: 255

Vyšli z obchodu, zamířili k džípu a nasedli. Katie cítila Alexův pohled. „Proč se tak najednou chceš naučit řídit?“ divil se. - str. 184

6 komentářů:

  1. Jéé, Nicholas. Srdcovka:)
    moc se těším na knížku! :) ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším až si jednou přečtu jeho všechny knihy. :)

      Vymazat
  2. Knihu nepoznám, ale prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všude slyším skvělé názory na tohoto autora, ale přiznám se, že jsme od něj ještě nikdy nic nečetla. Zkrátka nejsem příliš na tyhle - na pohled - "slaďáky"... :) Já momentálně čtu knihu od českého autora se jménem "Vila na Sadové"...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu knihu co čteš bych si ráda přečetla. Od Sparkse jsem přečetla je Poslední píseň a teď čtu tuto. Já mám slaďárny ráda. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥