Waiting on Wednesday #26

6. 5. 2015


Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chceme přečíst.

Pro tuto středu vybírám:

Název: Monument 14

Počet stran: 296

Autor: Emmy Laybourne

Anotace: Tvá matka na tebe křičí, že nestihneš autobus. Vidí, jak se blíží ulicí. Nezastavíš se a neobejmeš ji, neřekneš jí, že ji máš rád. Nepoděkuješ jí, že je hodná, laskavá a trpělivá máma. Jistě že ne - jen seběhneš schody a utíkáš na roh ulice. 
Kdybys ale věděl, že je to naposled, co mámu vidíš, nejspíš by sis přál, aby ses zastavil a všechny ty věci udělal. Možná i za cenu, že by ti autobus ujel.
Ale autobus se už blížil, tak jsem se rozběhl.
Čtrnáct dětí. Jeden supermarket. A milion věcí, které nabraly špatný směr.

Proč zrovna tato knížka?
Monument 14 si chci už delší dobu přečíst a hodně se na tuto knihu těším a jsem zvědavá, jak se mi celá série bude líbit. Hodně se mi líbí obálky všech dílů a nemohu se rozhodnout, která je lepší :-). Co si o této knize myslíte? Četly jste ji nebo si ji chcete přečíst?

10 komentářů:

  1. Mám ji doma už pár měsíců, ale ještě jsem se k ní nedostala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda. Alespoň nejsem jediná, co to nečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu jsem četla, dokonce i druhý díl, a docela se mi líbila... taková nenáročná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jestli se mi kniha bude líbit stejně jako tobě. :)

      Vymazat
  4. Mně se knížka moc líbila, sháním nedočkavě druhý díl, třetí už na mě čeká doma. :) Ze začátku mě to vůbec nebavilo, prvních padesát stran jsem četla asi rok, ale pak jsem se k tomu vrátila a už jsem se nemohla odtrhnout... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektní tip na knihy na léto! Zní to zajímavě a nenáročně, to právé pro slunečné dny! :)
    Jinak doporučuji též Lois Lowry, což je spíš literatura pro děti, ale neuvěřitelně zajímavá záležitost (bookwormsimiblog.wordpress.com)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá volba :) Tahle knížka už mi pár měsíců leží na poličce, ale ještě pořád jsem se k ní nedostala, musím to brzy napravit :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥