Abeceda knihomola (D)

8. 4. 2015


Tento originální projekt mají na svědomí Marky a Kristý.

Darcy


Kdo by neměl rád pana Darcyho já ho mám hodně ráda a i film Pýcha a předsudek. Tento film se řadí mezi mé nejoblíbenější a ráda bych si přečetla i knihu, abych mohla posoudit co je lepší jestli kniha nebo film. Darcy je určitě vysněný chlap skoro všech žen a možná i kamarád kluků :) Jen ty kotlety se mi na něm moc nelíbí, ale člověk by se neměl posuzovat podle vzhledu.

Divergence 

Divergenci zná podle mě každý. Já jsem viděla jen film, ale už se těším až si přečtu celou knižní sérii. Je to jediný Sci-Fi film, který se mi hodně líbí a už se nemohu dočkat, až se kouknu na druhý díl, který je právě v kinech. I mámě jsem tento film doporučila a když se na něj podívala, tak říkala že se jí hodně líbí a také se nemůže dočkat až se koukne na dvojku, tak možná půjdeme společně do kina. Hlavní postavy se tam perfektně hodily a do Čtyřky jsem se také zamilovala jako do Darcyho. Jsem zvědavá jak se bude chovat v Rezistenci. Divergenci jsem shlédla po filmu Hvězdy nám nepřály a vidět Tris a Guse jako sourozence bylo opravdu divné.

Destrukční deník

Další věc jakou každý člověk zná. Destrukční deník si přeji hodně dlouho, ale ještě jsem si ho nekoupila. Už se těším, až budu vytvářet všechny úkoly v tomto deníku a určitě si chci koupit i Tohle není kniha. V létě bych si Destrukční knihu chtěla konečně koupit, abych každý den vytvářela jeden úkol. Obálka této ,,knihy" je hodně originální a jednoduchá, prostě hezká. Kdo z vás má Destrukční deník? Jste s ním spokojení? 



4 komentáře:

  1. Darcyho i Divergenci mám moc ráda a Destrukční deník je moje srdcovka!
    Skvělé nápady, jen tak dál ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Divergenci také totálně miluji. A ve filmu nemohl být obsazen lepší herec než Theo James.
    Destrukční deník také patří mezi mé oblíbené "knihy". Můžu se u něj uklidnit a utřídit si myšlenky kreativním způsobem :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě s tou Divergencí. Na destrukční deník se hodně těším. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥