INSTADIARY #4

16. 4. 2015

Mám tu pro vás další Instadiary. Snad se vám dnešní článek bude líbit.


V březnu jsem vyhrála DvD Zůstaň se mnou a nemohla jsem tomu prvně ani uvěřit, protože jsem nikdy nic nevyhrála a toto byla moje ,,Premiéra". Na Unboxing se můžete podívat zde. Přesně 1. dubna jsme pokořily hranici 10 000 zobrazení blogu a doteď vidím jak jsem jásala, když jsem tuto číslovku uviděla. Ještě jednou vám děkuji bez vás by to nešlo.


Bude tu ještě více jídla. Tady jsem zkoušela experimentovat s rýžovými nudlemi a tím co jsem našla doma. Myslím si že to nedopadlo nejhůř. Druhá fotka je z cesty k tetě do krásné lípy, kam jsme jely jen já a mamka více se dozvíte tady.


Další jídlo tentokrát Kus kus. A fotka jak sněžilo u tety.


Domácí hamburger a Zlodějka knih, kterou bych tento víkend chtěla dočíst. Ale pořád se mi líbí.


V sobotu 11. dubna jsme byly na Matějské a chytli jsme také skvělé počasí bylo teplo a svítilo krásně sluníčko. Další jídlo je z čínské restaurace, kam jsem šla s mamkou. Vždy si tam objednávám nudle, ale tentokrát jsem si řekla že zkusím Kung Pao. A hodně jsem si pochutnala.



2 komentáře:

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥