UNBOXING #3

23. 4. 2015


Dnešní Unboxing bude výhra v soutěži na facebooku blogu U Pavlíny. Rozhodně se na něj koukněte, protože jsou tam skvělé články. Jak jsem psala v minulém unboxingu nikdy jsem nic nevyhrála, tak dnes vám napíši nikdy jsem nevyhrála knihu a konečně se na mě usmálo štěstí. 


 Skvěle zabalené!!


Ještě nevíte co se v tomto balíčku skrývá


A pořád nic.


A je to tady :)

Moje první severská detektivka, tak jsem na ni hrozně zvědavá. Četla jsem různé recenze a skoro všichni je měly negativní, ale já to mám vždy jinak (ostatní píšou že kniha stála za starou bačkoru, ale mě se třeba hodně líbila. Tak i tyto recenze mě neovlivní a rozhodně se na tuto knihu těším). Jediné co o této knize mohu říct je to, že má podle mě krásnou obálku. Líbí se vám také?

8 komentářů:

  1. Jen tak si otevřu tenhle článek a kluk o na je to zrovna knížka z mé soutěže! :-D Doufám, že se ti bude líbit! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to je vtipný. Také v to doufám, že se mi bude líbit. :)

      Vymazat
  2. Krásná! A já to mám taky tak. Všichni na nějakou knihu nadávají a já jsem z ní naopak nadšená ;)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥